Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Monitorización de aplicacións e servizos da Comunidade de Madrid prestados total ou parcialmente por ICM

  • Indicadores:
    • Monitorización do portal madrid.org.
    • Monitorización continua 7x24 de 8 servizos críticos
    • Desde maio de 2010, obtéñense informes periódicos do rendemento dos servizos.

    Descrición Funcional

    O Centro de Monitorización da Produción (CEMOP) ten como fin monitorar de forma continua os servizos máis críticos da Comunidade de Madrid, de forma que ante calquera anomalía detectada no funcionamento normal, actívense os mecanismos necesarios de comunicación aos posibles afectados e ás áreas técnicas encargadas da súa resolución.

    Desde o punto de vista organizativo, foi necesaria a creación dunha nova unidade organizativa específica en ICM, o Area de Xestión de Sistemas de Control, inicialmente adscrita á SX de Operacións durante 2009. Con posterioridade, en xaneiro de 2010, foi adscrita á Dir. de Atención e Soporte a Clientes dentro da SX de Operacións.

    Desde o plano operativo, para dotar da máxima operatividade ao servizo de monitorización, un fito importante do proxecto foi a dotación do servizo de operación a través dun grupo de operadores que realizan as tarefas asociadas ao servizo en réxime horario de 7x24.

    Desde o punto de vista da solución tecnolóxica, durante a primeira etapa do proxecto en 2009, analizáronse as ferramentas dispoñibles en ICM para monitorización de servizos e infraestruturas. A conclusión principal da análise foi que existía un gran número de ferramentas para monitorar infraestruturas, pero non para a monitorización do servizo.

    Despois de avaliar posibles alternativas, seleccionouse a ferramenta TMART de BMC para a implementación da plataforma de medición da calidade de servizos. A solución TMART, constitúese basicamente cun xestor central que recolle información de varias sondas ou robots, despregadas de maneira estratéxica nos puntos da infraestrutura de ICM. Estas sondas implementan diferentes servizos que son testeados de forma periódica e os seus resultados son enviados e agregados no xestor central.
    O despregamento e implementación da solución realizouse con rapidez, despregando en menos de 12 meses unha rede con 6 puntos de medición e máis de 50 transaccións que permite realizar a monitorización dos 8 servizos actuais de forma continua.

    En setembro de 2010, engadiuse como plataforma alternativa en modo SaaS a solución Gomez de Compuware, que permite ofrecer o servizo de monitorización desde unha infraestrutura externa e cuxo despregamento foi inmediato. Desde a este plataforma, engadíronse máis de 10 servizos que complementan á plataforma anterior e permiten dotar ao servizo dun adecuado nivel de redundancia.
     

    Descrición Técnica

    Desde o punto de vista da solución tecnolóxica, durante a primeira etapa do proxecto en 2009, analizáronse as ferramentas dispoñibles en ICM para monitorización de servizos e infraestruturas. A conclusión principal da análise foi que existía un gran número de ferramentas para monitorar infraestruturas, pero non para a monitorización do servizo.

     

Enlaces de intereseSoluciones Relacionadas