Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Cartafol Electrónico do Cidadán

  • Nomee Abreviado:
    CEC
    Resumen:
    Posibilitar a personalización dos servizos por parte do cidadán na súa relación electrónica coa Administración navarra
    Destinatarios:
    Cidadán , Calquera Administración Pública , Empresa
    Organismos Responsables:
    Modo de Uso:
    Servizo en rede para usuario final
    Contacto:

    Alberto Ecay Pagoto
    848427942
    alberto.ecay.pogoto@navarra.es

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Tramitación electrónica , Sitios web, sedes electrónicas e atención ao cidadán , Soporte á tramitación electrónica
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público , Documentos Persoais
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    Situación de partida e orixe da iniciativa

    Tras a posta en marcha por parte do Goberno de Navarra do proxecto do Catálogo de Servizos Electrónico e xunto coas posibilidades que ofrece outra ferramenta propia, Extr@, implantada para contar cun xestor corporativo de expedientes que permita coñecer o estado da tramitación dos mesmos, o Goberno de Navarra persegue dispor dun novo servizo que ofreza un nivel de configuración personalizado, nacendo o cartafol electrónico cidadá na procura da personalización dos servizos por parte do cidadán na súa relación electrónica coa Administración.

    Obxectivos

    • Posibilitar a personalización dos servizos por parte do cidadán na súa relación electrónica coa Administración navarra.
    • Coñecer o estado da tramitación dun expediente en que o cidadán se atopa como interesado.
    • Coñecer as interaccións que se tiveron coa administración polas diferentes canles habilitadas.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    • Como puntos a ter en conta para ofrecer novas melloras no servizo tense en conta a posibilidade de incorporar novas funcionalidades ao cartafol como poden ser documentación presentada, maior detalle na información, etc..
    • Un dos aspectos máis importantes no éxito da implantación deste novo servizo foi o contar cun bo catálogo de servizos e cun sistema de xestión de expedientes corporativo como o que conta o Goberno de Navarra, denominado extr@.
    • Así mesmo destacar como aspecto crave do proxecto a posibilidade de interconexión existente entre diferentes sistemas.
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas