Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Herritarraren Karpeta Elektronikoa (

  • Izen Laburra:
    CEC
    Laburpena:
    Posibilitar la personalización de los servicios por parte del ciudadano en su relación electrónica con la Administración navarra
    Norentzat:
    Herritarrak, Beste Administrazio Publiko, enpresa
    Erakunde arduradunak:
    Nola erabili:
    Azken erabiltzailearentzako zerbitzuak sarean
    Kontaktua:

    Alberto Pagoto Ecay
    848427942
    alberto.ecay.pogoto@navarra.es

    Konponbide-mota:
    Jardunbide Egokia
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Autonomikoak
    Área teknikoa:
    Izapidetze elektronikoa, web guneak, eta herritarren arreta egoitza elektronikoak irudian, aldeko diru-laguntza
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa, agiri Pertsonalak
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria

    Deskribapena

    Ekimenaren jatorria eta abiapuntua

    Tras la puesta en marcha por parte del Gobierno de Navarra del proyecto del Zerbitzuen katalogoa. berak eskaintzen dituen aukerak eta beste tresna batzuekin batera. Extr@. implantada para contar con un gestor corporativo de expedientes que permita conocer el estado de la tramitación de los mismos, el Gobierno de Navarra persigue disponer de un nuevo servicio que ofrezca un konfigurazio pertsonalizatua maila, karpeta elektronikoa sortzen duten bilatzerakoan, zerbitzuak pertsonalizatzea por parte del ciudadano en su relación electrónica con la Administración.

    Helburuak

    • Aukera. pertsonalizatzea de los servicios por parte del ciudadano en su relación electrónica con la Administración navarra.
    • Ezagutzea. izapideen egoera herritarraren espediente bat ere dago, interesatu gisa.
    • Ezagutu. elkarrekintza que se han tenido con la administración por los diferentes canales habilitados.

    Funtsezko alderdiak eta ezartzeko zailtasun nagusiak

    • Bai kontuan izan beharreko alderdiak para ofrecer nuevas mejoras en el servicio se tiene en cuenta la posibilidad de incorporar nuevas funcionalidades a la carpeta como pueden ser documentación presentada, mayor detalle en la información, etc .
    • Guztiak arrakastaren alderdi garrantzitsuenak, zerbitzu berri hau jarri zen contar con un buen catálogo de servicios y con un sistema de gestión de expedientes corporativo como el que cuenta el Gobierno de Navarra, denominado extr@.
    • Horrez gain, aipatu proiektuaren funtsezko alderdi gisa (aukera hainbat sistema arteko lotura .
    Harpidetzak

    En esta área podrá darse de alta para recibir las notificaciones de cambios que se realicen en noticias, documentos o foros relacionados con la solución o el activo semántico.

    Izartxoa duten eremuak derrigorrezkoak dira. 'Hautatu behar duzu gutxienez, harpidetzeko copiones irudian (Albisteak, Foroak edo Dokumentuak) zein mezua testu-eremuan alta emateko edo baja adierazten direnean.

    Introduzca el email con el que desea recibir las notificaciones de la solución o del activo semántico.

    *

    Puede consultar la política de protección de datos del PAe y CTT en su  legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Arduraduna

Esteka interesgarriak Erlazionatutako konponbideak