Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Carpeta Electrònica del Ciutadà

  • Nomene Abreujat:
    CEC
    Resumixen:
    Possibilitar la personalització dels servicis per part del ciutadà en la seua relació electrònica amb l'Administració navarresa
    Destinataris:
    Ciutadà , Qualsevol Administració Pública , Empresa
    Organismes Responsables:
    Manera d'Ús:
    Servici en xarxa per a usuari final
    Contacte:

    Alberto Ecay Pagoto
    848427942
    alberto.ecay.pogoto@navarra.es

    Tipus de Solució:
    Bona Pràctica
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Autonòmic
    Àrea tècnica:
    Tramitació electrònica , Llocs web, seus electròniques i atenció al ciutadà , Suport a la tramitació electrònica
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic , Documents Personals
    Llicència:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic

    Descripció

    Situació de partida i origen de la iniciativa

    Després de la posada en marxa per part del Govern de Navarra del projecte del Catàleg de Servicis Electrònic i juntament amb les possibilitats que oferix una altra ferramenta pròpia, Extr@, implantada per a comptar amb un gestor corporatiu d'expedients que permeta conéixer l'estat de la tramitació dels mateixos, el Govern de Navarra perseguix disposar d'un nou servici que oferisca un nivell de configuració personalitzat, naixent la carpeta electrònica ciutadana en la cerca de la personalització dels servicis per part del ciutadà en la seua relació electrònica amb l'Administració.

    Objectius

    • Possibilitar la personalització dels servicis per part del ciutadà en la seua relació electrònica amb l'Administració navarresa.
    • Conéixer l'estat de la tramitació d'un expedient en què el ciutadà es troba com a interessat.
    • Conéixer les interaccions que s'han tingut amb l'administració pels diferents canals habilitats.

    Principals dificultats i aspectes clau per a la implantació

    • Com a punts a tindre en compte per a oferir noves millores en el servici es té en compte la possibilitat d'incorporar noves funcionalitats a la carpeta com poden ser documentació presentada, major detall en la informació, etc.
    • Un dels aspectes més importants en l'èxit de la implantació d'este nou servici va ser el comptar amb un bon catàleg de servicis i amb un sistema de gestió d'expedients corporatiu com el qual explica el Govern de Navarra, denominat extr@.
    • Així mateix destacar com a aspecte clau del projecte la possibilitat d'interconnexió existent entre diferents sistemes.
    Subscripcions

    En esta àrea podrà donar-se de alta per a rebre les notificacions de canvis que es realitzen en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introduïsca l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introduïsca l'email per a donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General
Responsable

Enllaços d'interésSoluciones Relacionades