Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Carpeta Electrònica del Ciutadà

  • Nomeni Abreujat:
    CEC
    Resumeixen:
    Possibilitar la personalització dels serveis per part del ciutadà en la seva relació electrònica amb l'Administració navarresa
    Destinataris:
    Ciutadà , Qualsevol Administració Pública , Empresa
    Organismes Responsables:
    COMUNITAT FORAL DE NAVARRESA
    DEPARTAMENT DE PRESIDÈNCIA, FUNCION PUBLICA, INTERIOR I JUSTÍCIA
    Manera d'Ús:
    Servei en xarxa per a usuari final
    Contacte:

    Alberto Ecay Pagoto
    848427942
    alberto.ecay.pogoto@navarra.es

    Tipus de Solució:
    Bona Pràctica
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Autonòmic
    Àrea tècnica:
    Tramitació electrònica , Llocs web, seus electròniques i atenció al ciutadà , Suport a la tramitació electrònica
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic , Documents Personals
    Llicència:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic

    Descripció

    Situació de partida i origen de la iniciativa

    Després de l'engegada per part del Govern de Navarra del projecte del Catàleg de Serveis Electrònic i juntament amb les possibilitats que ofereix una altra eina pròpia, Extr@, implantada per comptar amb un gestor corporatiu d'expedients que permeti conèixer l'estat de la tramitació dels mateixos, el Govern de Navarra persegueix disposar d'un nou servei que ofereixi un nivell de configuració personalitzat, naixent la carpeta electrònica ciutadana en la cerca de la personalització dels serveis per part del ciutadà en la seva relació electrònica amb l'Administració.

    Objectius

    • Possibilitar la personalització dels serveis per part del ciutadà en la seva relació electrònica amb l'Administració navarresa.
    • Conèixer l'estat de la tramitació d'un expedient en què el ciutadà es troba com a interessat.
    • Conèixer les interaccions que s'han tingut amb l'administració pels diferents canals habilitats.

    Principals dificultats i aspectes clau per a la implantació

    • Com a punts a tenir en compte per oferir noves millores en el servei es té en compte la possibilitat d'incorporar noves funcionalitats a la carpeta com poden ser documentació presentada, major detall en la informació, etc.
    • Un dels aspectes més importants en l'èxit de la implantació d'aquest nou servei va ser el comptar amb un bon catàleg de serveis i amb un sistema de gestió d'expedients corporatiu com el qual explica el Govern de Navarra, denominat extr@.
    • Així mateix destacar com a aspecte clau del projecte la possibilitat d'interconnexió existent entre diferents sistemes.
    Subscripcions

    En aquesta àrea podrà donar-se de alta per rebre les notificacions de canvis que es realitzin en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introdueixi l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introdueixi l'email per donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General
Responsable

Enllaços d'interèsSolucionis Relacionades