La Carpeta Ciutadana permet d'una forma àgil i senzilla, sense necessitat de registrar-te i en un sol clic, conéixer els expedients que es tenen oberts en els diferents organismes, els teus seients registrals entre administracions o les teues dades en poder de l'administració.
Actualment permet:
- Els meus expedients:
- Mostra un resum amb el nombre dels expedients que estan oberts o en tramitació en el moment de realitzar la consulta, agrupats per ministeri o organisme adherits al sistema.
- Facilita l'enllaç a la seu electrònica corresponent per a poder consultar tot el detall dels expedients.
- Les meues dades:
- Les meues dades personals. Mostra un resum de la informació personal existent en les administracions públiques agrupades per matèries.
- Els meus apoderaments. Permet consultar i gestionar els apoderaments inclosos en el Registre Electrònic d'Apoderaments del Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques.
- Els meus intercanvis entre administracions. Mostra una relació de les transmissions de les seues dades efectuades a petició d'una administració o òrgan administratiu per a realitzar un tràmit o consulta, sempre que compte amb el seu consentiment previ, bé de forma expressa o bé de forma tàcita en accedir a una opció.
- Acare de documents per CSV. Permet acarar els documents electrònics mitjançant Codi Segur de Verificació.
- Els meus registres:
- Permet consultar els escrits o sol·licituds (seients registrals) presentats en una oficina d'un organisme o administració pública amb destinació a una altra administració o organisme sempre que es digitalitzen i es remeten de forma electrònica. Per exemple, els escrits o sol·licituds presentats en el teu Ajuntament amb destinació a l'Administració General de l'Estigueu