Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Fomento do acceso e uso dos servizos públicos da Comunidade de Madrid a través da Canle Web

  • Nomee Abreviado:
    Canle Web Madrid
    Resumen:
    Facilitar, a través da canle Web, a difusión de información institucional e o seguimento de contidos relacionados coa Comunidade de Madrid (CM), de interese para o cidadán.
    Destinatarios:
    Cidadán , Empresa
    Organismos Responsables:
    COMUNIDADE DE MADRID
    Vicepresidencia, Consellería de Deportes, Transparencia e Portavocía do Goberno
    Contacto:

    Mario Fidel Rodríguez
    915800445 / mario.fidel@madrid.org
    Informática e Comunicacións CM (ICM)

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Autonómico
    Área técnica:
    Tramitación electrónica , Sitios web, sedes electrónicas e atención ao cidadán , Soporte á tramitación electrónica
    Área funcional:
    Goberno e Sector Público
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    situación de partida e orixe da iniciativa

    En xuño de 2005, tras un proceso de modernización técnica e estética das webs institucionais da súa contorna, o CM creou o portal madrid.org, como un punto único de entrada á oferta total e potencial da cidade de Madrid e da súa Comunidade. En 2009, para garantir os dereitos dos cidadáns e empresas na súa relación coa Administración, e aproveitando o uso masivo das novas tecnoloxías da información e a comunicación polos madrileños, o CM deseñou e puxo en práctica un novo plan que dese resposta ás esixencias de participación e necesidade de transparencia da cidadanía.Ou

    Obxectivos

    • Facilitar, a través da canle Web, a difusión de información institucional e o seguimento de contidos relacionados coa Comunidade de Madrid (CM), de interese para o cidadán.
    • Proporcionar aos cidadáns novas formas máis sinxelas e intuitivas de acceder á información, a través da navegación temática ou por perfil na páxina Web de Madrid.org.
    • Integración e uso na canle Web das ferramentas de participación cidadá.
    • Fomentar o posicionamento do CM nas redes sociais.
    • Informar os cidadáns dos actos institucionais e as accións levadas a cabo por Presidencia do CM.

    Principais dificultades e aspectos crave para a implantación

    • Entre as dificultades principais atopadas, atópase a complexidade do desenvolvemento en CMS ContentServer, tendo en conta os condicionantes de dispor dun sitio web previamente en produción que debeu adaptarse a estas necesidades de difusión.
    • Entre os aspectos crave do proxecto, cabe destacar o feito de dispor dunha estrutura de redacción de contidos organizada que permitiu aprobar as propostas estruturais iniciais (árbore de contidos, medios de carga, listas de perfís, etc.)
    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral
Responsable

Ligazóns de intereseSoluciones Relacionadas