Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Kalitate plana, estandarizazioa (kultura ministerioa eta normalizazioa

  • Izen Laburra:
    CalidadMCU
    Laburpena:
    Kalitate saila sortu zuen proposamena, hizkuntza normalizazio eta kudeatzen dituen prozeduretan estandarizatzea eta kontrola etengabe hobetzeko beraren SGTSI informatikaren (Kultur ministerioa.
    Norentzat:
    Edozein Herri Administraziotan
    Erakunde arduradunak:
    Kultura eta kirol ministerioa
    Kirol eta kultura azpiidazkaritza
    Informazioaren teknologien arloa
    Kontaktua:

     

    Sergio Sánchez Carabanchel

    - Zerbitzuko burua

    Informazio sistema eta teknologien Zuzendariordetza Orokorra (SGTSI)

    Kultura ministerioa

    25. - 70 sergio.carabanchel@mcu.es 701 91

    Konponbide-mota:
    Jardunbide Egokia
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Sistema eta zerbitzuen kudeaketa, normalizatu eta arautzea
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Legala

    Deskribapena

    Helburua:

    Planteatu diren helburuak honako hauek dira plana ezartzeko:

    • Mejorar la calidad final de los productos software desarrollados en el Ministerio de Cultura.
    • Artxibo eta dokumentazio iturriak bilduma zentralizatua izatea (software produktuak eskaini.
    • Kontrol - eta sartu konfigurazioa erabili softwarearen ingeniaritzaren berezko bertsioen eta kultura ministerioan.
    • Eguneratzeak ongi planifikatzea eta egituratzea, produkzio sistemak
    • Mantener y gestionar un repositorio del conocimiento en el Ministerio de Cultura donde ubicar toda l información de los proyectos mantenidos por la SGTSI de forma centralizada

    Helburua:

    Los objetivos que se plantean con el siguiente plan de implantación son los siguientes:  

    • Mejorar la calidad final de los productos software desarrollados en el Ministerio de Cultura.
    • Artxibo eta dokumentazio iturriak bilduma zentralizatua izatea (software produktuak eskaini.
    • Introducir y aplicar procedimientos de control de versiones y configuración propios de la ingeniería de software en  el Ministerio de Cultura.
    • Eguneratzeak ongi planifikatzea eta egituratzea, produkzio sistemak
    • Mantener y gestionar un repositorio del conocimiento en el Ministerio de Cultura donde ubicar toda l información de los proyectos mantenidos por la SGTSI de forma centralizada

    Deskribapena:

    Para la implantación de una nueva área de calidad se requiere un esfuerzo considerable por parte de todos los factores implicados en el proceso. Se propone la división del esfuerzo en las siguientes fases:

    I. FASEA

    • Ekoizpeneko egutegi eguneratzeko sistemak ezarriko dira.
    • Garapen ereduak eta eskuliburuak eskura izatea.

    II. FASEA

    • Kalitatea integratzea (bizi-ziklo osoan.
    • Software produktu guztien ekoizpen sistemen bertsioa
    • Proben ereduak unitarioak eta integraziokoak.

    III. FASEA

    • Proiektuen kudeaketa zentralizatua
    • (Zentralizatu eta informazioa Wiki softwarea.
    • Kontrol zentralizatuaren bidez akatsak.
    • Datu-base proiektu guztien berri izatea (software MCU

    Baldintzak:

    Como el plan de calidad se implementa por fases, en cada una de ellas se requieren diferentes recursos y herramientas.

    I. FASEA

    • Ekoizpeneko egutegi.
    • Bertsioak kontrolatzeko tresnak. Gomendio Subversion
    • Txantiloiak dokumentalak. Erabiltzailearen eskuliburua, arkitektura eta sistemak (administrazioa
    • Sistemak ezartzeko gida metodologikoa (errazten du
    • Dokumentu-kudeatzailea zentralizatuak Wiki bat Dugu; aldakorra, Bizkorra eta azkarra.
    • Gertaeren kudeaketa zentralizatuko dira. GLPI

    II. FASEA

    • Probak egiteko planak txantiloiak:
    • Software erremintak paketatzea

    III. FASEA

    • Ez da baldintza berezirik behar.

    Para todas las fases se requieren herramientas de control de pruebas de sistemas: Apache JMeter, WebLOAD, Badboy y Quest PerformaSure.

    Open Source tenología erabili da, dokumentazioa, gorabeheren kudeaketa, dokumentazioa.

    • Wiki DekiWiki. Tresna oso malgua ezagutza guztia gordetzeko DATU-BASE. lankidetza dokumentatzeko era Oso bizkorra da; denbora asko aurreztuko sortzen duen dokumentala.
    • GLPI. gorabeherak kudeatzeko Tresnak ezagutzea eta urteko azken erabiltzailearen esperientzia bildu duen taldeak garatzea.
    • Subversion . Herramienta de control de versiones software y documentación de todos los proyectos de
      informazio sistemak
    • Herramientas de pruebas . Para las pruebas del servicio de calida se han utilizado las siguientes herramientas:
      • Apache Jmeter
      • Quest Performasure
      • WebLOAD
      • Findbugs
      • Badboy
    • Bugzilla . Herramienta de gestión de correcciones en los equipos de desarrollo para administrar y controlar los diferentes versiones correctivas de los productos.

    Emaitzak:

    La implantación en tres fases de un área de calidad en el software permitirá mejorar considerablemente la gestión y administración de los procesos de ingeniería del software aumentando finalmente el rendimiento y el control de la actividad. Mediante la inclusión de procesos de calidad en todo el ciclo de vida del software se permite que los esfuerzos finales para su puesta en marcha y su explotación obtengan mayor garantía y eficacia y menor grado de incidencias y discontinuidad del servicio redundando en bienestar de los diferentes departamentos implicados en la SGTSI y en el servicio al ciudadano.

    A continuación se resúmen las tres fases de las que consta el Plan de Calidad:

    I. Fasea

    I. fasean (eremu gisa ezartzen du lurra prestatzea, zabaltzea ahaleginetan kalitate-prozedurak zerbitzuak Ezagutaraziko dira beharrezkoak zerbitzua martxan jartzeko ereduak eta gidaliburua (finkoa edo eguneratzeen egutegia adostu behar dute martxan. fase honetan Egin beharreko ekintzak hauek dira:

    • Eguneratzeen egutegia
    • Froga eta agiriak
    • Bertsioen kontrola
    • Metodologia eta baliabideak.
    • Taldea (prestakuntza.

    Ii. Fasea

    En esta segunda fase se profundiza en la integración de la calidad añadiendo control de pruebas unitarias y de integración así como repositorios de “releases” o empaquetados finales para la puesta en marcha de los productos software en producción.
     

    • Froga eta agiriak
    • Se realizaran pruebas unitarias y de integración supervisadas por el departamento de calidad. 
    • Bertsioen kontrola
       

    Iii. Fasea

    Eremu osoa kalitatezko azken aldia ezarri ahalko zentralizatu baten bidez (guztira, proiektu bakoitzari buruzko informazioa normalizatzen eta kudeaketaren egitura eta bertsioak.
     

    • Oinarrizko ezagutza sortzeko
    • Bertsioen kontrola

    Abantailak:

    Kalitate plana ezartzeko eta normalizazio abantailak kultura ministerioan asko izan dira.

    • Etengabeko hobekuntza proiektuen plangintzan bizi-ziklo osoan baliabide guztiekin zerikusia duten softwarea; denboren zenbatespena behar bezala aztertu eta garatu, ezarri, aurre-produkzioa (sistema informatikoan.
    • Ezagutzaren oinarria sortzea (informatika Arloko proiektu guztiak; hala, informazioa eskuratu eta instalatzeko eskuliburu guztiek eta abiaraztea, kudeaketa eta administrazioa gertakarien urteko historia egon dadin, jakintzan oinarritutako sistema zentralizatu independentea.
    • Estandarizazioa eta lan-prozesu guztiak ezagutzeko softwarea hobetzeko ezagutza transferitzea (eremuan (administrazioa, kudeaketa, mantentze-lanak eta aplikazioak.
    • Bertsioen kontrola (planifikazioa administratzeko software-sistema bakoitzak proiektu bakoitzean inplikatutako lan-denborak modu eraginkorrago izango diren igoerak, egutegi bat zerbitzu bakoitzaren planifikazioa eta ekoizpen informatikoa.
    • Funtzionalitate berriak eta hobekuntzak egiteko denbora gehiago lortzen dira plataformen softwarea, emandako denbora gutxituz aplikazioaren mantentze zuzentzailea, erroreak detektatu eta aurre-produkzioa proba fasean.

     

    Harpidetzak

    Arlo honetan alta eman dezakezu jakinarazpenak jasotzeko egiten diren aldaketen berri, eta irtenbidea edo dokumentu aktiboari buruzko foro semantikoa.

    Los campos con asterisco * son obligatorios. Se debe marcar al menos una de las copiones de suscripción (Noticias, Documentos o Foros) e indicar el correo en el campo de texto indicado para el alta o la baja de suscripción.

    Sartu helbide elektronikoa, eta bertan jakinarazpenak jasotzeko (aktiboa disoluzioaren semantikoa.

    *

    Kontsultatu CTT (PAe eta bere datuak babesteko politika legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Sarbide Nagusia
Sarbide Nagusia
Arduraduna