Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Kalitate plana, estandarizazioa (kultura ministerioa eta normalizazioa

  • Izen Laburra:
    CalidadMCU
    Laburpena:
    Kalitate saila sortu zuen proposamena, hizkuntza normalizazio eta kudeatzen dituen prozeduretan estandarizatzea eta kontrola etengabe hobetzeko beraren SGTSI informatikaren (Kultur ministerioa.
    Norentzat:
    Edozein Herri Administraziotan
    Erakunde arduradunak:
    Kultura eta kirol ministerioa
    Kirol eta kultura azpiidazkaritza
    Informazioaren teknologien arloa
    Kontaktua:

     

    Sergio Sánchez Carabanchel

    - Zerbitzuko burua

    Informazio sistema eta teknologien Zuzendariordetza Orokorra (SGTSI)

    Kultura ministerioa

    25. - 70 sergio.carabanchel@mcu.es 701 91

    Konponbide-mota:
    Jardunbide Egokia
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Área organikoa:
    Estatua
    Área teknikoa:
    Sistema eta zerbitzuen kudeaketa, normalizatu eta arautzea
    Área funtzionala:
    Gobernuaren eta Sektore Publikoa
    Lizentzia:
    Ez dagokio
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Legala

    Deskribapena

    Helburua:

    Planteatu diren helburuak honako hauek dira plana ezartzeko:

    • Softwarearen kalitatea hobetzea, kultura ministerioak garatutako azken produktuak.
    • Artxibo eta dokumentazio iturriak bilduma zentralizatua izatea (software produktuak eskaini.
    • Kontrol - eta sartu konfigurazioa erabili softwarearen ingeniaritzaren berezko bertsioen eta kultura ministerioan.
    • Eguneratzeak ongi planifikatzea eta egituratzea, produkzio sistemak
    • Mantener y gestionar un repositorio del conocimiento en el Ministerio de Cultura donde ubicar toda l información de los proyectos mantenidos por la SGTSI de forma centralizada

    Helburua:

    Planteatu diren helburuak honako hauek dira plana ezartzeko:

    • Softwarearen kalitatea hobetzea, kultura ministerioak garatutako azken produktuak.
    • Artxibo eta dokumentazio iturriak bilduma zentralizatua izatea (software produktuak eskaini.
    • Introducir y aplicar procedimientos de control de versiones y configuración propios de la ingeniería de software en  el Ministerio de Cultura.
    • Eguneratzeak ongi planifikatzea eta egituratzea, produkzio sistemak
    • Biltegia zaintzea eta kudeatzea (informazio berri guztia kultura ministerioan egiten dituen proiektuen SGTSI kokatzeko modu zentralizatuan.

    Deskribapena:

    Beste gune bat ezartzeko. ahalegin handia eskatzen duten eragile guztiek prozesuko. alegia, lan banaketa Proposatzen da fase hauek ditu:

    I. FASEA

    • Ekoizpeneko egutegi eguneratzeko sistemak ezarriko dira.
    • Garapen ereduak eta eskuliburuak eskura izatea.

    II. FASEA

    • Integración de la calidad en todo el ciclo de vida del proyecto
    • Software produktu guztien ekoizpen sistemen bertsioa
    • Proben ereduak unitarioak eta integraziokoak.

    III. FASEA

    • Proiektuen kudeaketa zentralizatua
    • (Zentralizatu eta informazioa Wiki softwarea.
    • Kontrol zentralizatuaren bidez akatsak.
    • Datu-base proiektu guztien berri izatea (software MCU

    Baldintzak:

    Como el plan de calidad se implementa por fases, en cada una de ellas se requieren diferentes recursos y herramientas.

    I. FASEA

    • Ekoizpeneko egutegi.
    • Bertsioak kontrolatzeko tresnak. Gomendio Subversion
    • Txantiloiak dokumentalak. Erabiltzailearen eskuliburua, arkitektura eta sistemak (administrazioa
    • Sistemak ezartzeko gida metodologikoa (errazten du
    • Dokumentu-kudeatzailea zentralizatuak Wiki bat Dugu; aldakorra, Bizkorra eta azkarra.
    • Gertaeren kudeaketa zentralizatuko dira. GLPI

    II. FASEA

    • Probak egiteko planak txantiloiak:
    • Software erremintak paketatzea

    III. FASEA

    • Ez da baldintza berezirik behar.

    Para todas las fases se requieren herramientas de control de pruebas de sistemas: Apache JMeter, WebLOAD, Badboy y Quest PerformaSure.

    Se ha utilizado tenología Open Source para la documentación, gestión de incidencias, documentación.

    • Wiki DekiWiki . Una herramienta muy flexible para almacenar toda la BBDD de conocimientos. Es muy ágil para documentar de manera colaborativa, permitiendo mucho ahorro de tiempo en la generación documental.
    • GLPI . Herramienta de gestión de incidencias para almacenar el conocimiento relacionado con la experiencia del usuario final y los equipos de desarrollo.
    • Subversion . Herramienta de control de versiones software y documentación de todos los proyectos de
      informazio sistemak
    • Herramientas de pruebas . Para las pruebas del servicio de calida se han utilizado las siguientes herramientas:
      • Apache Jmeter
      • Quest Performasure
      • WebLOAD
      • Findbugs
      • Badboy
    • Bugzilla. zuzenketa Kudeatzeko tresna garatu eta kudeatzeko ekipoetan produktuen bertsioak kontrolatu behar dira.

    Emaitzak:

    Hiru fasetan ezartzeko eremu baten kalitatea nabarmen hobetuko dira softwarearen ingeniaritza eta softwarea (prozesuen kudeaketa eta administrazioa eta kontrola, jardueraren etekina. kalitate prozesuetan Txertatuta (software bizi-ziklo osoan egin duen azken ahaleginak abian jartzeko eta ustiatzeko berme handiagoa eta eraginkortasun txikiagoa lortzen eta ongizatean eragina zuten zerbitzua eten eta gorabeherak sailetako SGTSI eta herritarren zerbitzuan parte hartzen duen irudian.

    A continuación se resúmen las tres fases de las que consta el Plan de Calidad:

    I. Fasea

    La fase I de implantación del área de calidad centra sus esfuerzos en preparar el terreno para la generalización de los procedimientos de calidad de los servicios. Se darán a conocer modelos de manual imprescindibles para la puesta en marcha del servicio y se establecerá un calendario fijo de actualizaciones o puesta en marcha. Las acciones a realizar en esta fase son:

    • Eguneratzeen egutegia
    • Froga eta agiriak
    • Bertsioen kontrola
    • Metodologia eta baliabideak.
    • Taldea (prestakuntza.

    Ii. Fasea

    Bigarren fasean, proba bat txertatzen da kalitatea kontrolatzen du unitarioak eta integraziokoak. azken edo amaierako ” releases “ eta martxan jartzeko softwareak produktuen ekoizpenean.
     

    • Froga eta agiriak
    • Se realizaran pruebas unitarias y de integración supervisadas por el departamento de calidad. 
    • Bertsioen kontrola
       

    Iii. Fasea

    La última fase permite la implantación total del área de calidad mediante una centralización total de la información referida a cada proyecto y la normalización  de la gestión de la configuración y versiones.
     

    • Oinarrizko ezagutza sortzeko
    • Bertsioen kontrola

    Abantailak:

    Las ventajas de la implantación de un plan de calidad y normalización en el Ministerio de Cultura han sido muchas.

    • Mejora continua en la planificación de todo el ciclo de vida de los proyectos software con todos los recursos implicados, permitiendo una estimación correcta de los tiempos de análisis y desarrollo, preproducción en implantación del sistema informático.
    • Ezagutzaren oinarria sortzea (informatika Arloko proiektu guztiak; hala, informazioa eskuratu eta instalatzeko eskuliburu guztiek eta abiaraztea, kudeaketa eta administrazioa gertakarien urteko historia egon dadin, jakintzan oinarritutako sistema zentralizatu independentea.
    • Estandarizazioa eta lan-prozesu guztiak ezagutzeko softwarea hobetzeko ezagutza transferitzea (eremuan (administrazioa, kudeaketa, mantentze-lanak eta aplikazioak.
    • La planificación del control de versiones de sistemas software permite administrar los tiempos de trabajo de cada persona implicada en cada proyecto de forma mas eficaz, con una calendarización de las subidas a producción y una planificación de cada servicio informático.
    • Se obtiene mas tiempo para el desarrollo de nuevas funcionalidades y mejoras de las plataformas software, disminuyendo el tiempo dedicado a mantenimiento correctivo de la aplicación., detectando los errores en su fase de preproducción y pruebas.

     

    Harpidetzak

    Arlo honetan alta eman dezakezu jakinarazpenak jasotzeko egiten diren aldaketen berri, eta irtenbidea edo dokumentu aktiboari buruzko foro semantikoa.

    Izartxoa duten eremuak derrigorrezkoak dira. 'Hautatu behar duzu gutxienez, harpidetzeko copiones irudian (Albisteak, Foroak edo Dokumentuak) zein mezua testu-eremuan alta emateko edo baja adierazten direnean.

    Sartu helbide elektronikoa, eta bertan jakinarazpenak jasotzeko (aktiboa disoluzioaren semantikoa.

    *

    Kontsultatu CTT (PAe eta bere datuak babesteko politika legezko oharra

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Arduraduna