Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Melilla Avanza Accessible

  • Nomene Abreujat:
    Avança Melilla
    Resumixen:
    Actualitzar el Portal Municipal al gestor de continguts LocalWeb de la plataforma Avança Local Solucions.
    Destinataris:
    Qualsevol Administració Pública
    Organismes Responsables:
    CIUTAT AUTÒNOMA DE MELILLA
    Contacte:

    Pablo Martínez Català
    D.G. de la Societat de la Informació
    dgsi@melilla.es

    Tipus de Solució:
    Bona Pràctica
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Autonòmic
    Àrea tècnica:
    Gestió de servicis i sistemes
    Àrea funcional:
    Govern i Sector Públic
    Llicència:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic

    Descripció

    Situació de partida i origen de la iniciativa

    La Ciutat Autònoma de Melilla es troba immersa en el camí ja iniciat durant els últims anys cap a la modernització administrativa dins de la nova societat de la informació. Ha evolucionat sobre un model de gestió fonamentat en un sistema d'informació integrat i basat en la “dada única” i el principi d'orientació al ciutadà, basant-se en les TIC. Per a açò, ha actualitzat els seus sistemes de gestió interna i ha establit nous canals de relació amb els ciutadans i empreses mitjançant servicis d'administració electrònica.

    Objectius

    • Actualitzar el Portal Municipal al gestor de continguts LocalWeb de la plataforma Avança Local Solucions.
    • Evolució dels sistemes de gestió interns Registre i Gestió de Població.
    • Ampliar els servicis telemàtics als ciutadans implantant un sistema de notificacions electròniques segures a través de la plataforma de correus.
    • Completar el sistema de gestió documental i implementar ferramentes per a la reutilització de documents i l'arxiu electrònic.
    • Incorporar els servicis d'Interoperabilitat Verificació de residència i Xarxa 060.

    Principals dificultats i aspectes clau per a la implantació
     

    • La principal i pràcticament única dificultat ha sigut la formació i redissenye de procediments.
    • El projecte és possible gràcies a l'existència prèvia d'un consolidat i integrat sistema de gestió intern, atés que el nucli principal d'aplicacions corporatives esta molt integrat.
    • S'ha desplegat una xarxa pròpia de telecomunicació basada en fibra òptica i connexions wimax d'interconnexió de totes les dependència que estan molt disperses.
    • La penetració en l'Administració de ferramentes informàtiques, correu electrònic i accés a Internet i Intranet és pràcticament del 100%.
    • La virtualització de servidors oferix una gran versatilitat en la implantació de noves solucions.
    Subscripcions

    En esta àrea podrà donar-se de alta per a rebre les notificacions de canvis que es realitzen en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introduïsca l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introduïsca l'email per a donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General
Responsable

Enllaços d'interésSoluciones Relacionades