Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Melilla Avanza Accessible

  • Indicadors:
    • Actualment, estan escomeses les dos primeres accions i s'espera finalitzar la resta dins del 2º trimestre de 2011.
    • El ciutadà ja té la possibilitat de realitzar un elevat nombre de tramitacions electròniques a través de la carpeta ciutadana.

    Descripció Funcional

    La Ciutat Autònoma de Melilla es proposa amb este projecte seguir avançant en la modernització de la seua gestió amb noves solucions tecnològiques que simplifiquen els procediments i milloren i incrementen els servicis digitals als seus ciutadans i empreses. Alhora que complementa el seu objectiu de transformació en les seues relacions amb els ciutadans i empreses dins de la Societat de la Informació, té l'obligació de complir la Llei d'accés dels ciutadans als Servicis Públics.

    El projecte consistix a millorar i modernitzar els sistemes de gestió locals per a oferir nous servicis públics digitals i donar compliment de la Llei d'Accés Electrònic (LAECSP), amb les següents actuacions:

    • Actualitzar el Portal Municipal al Gestor de continguts LocalWeb de la Plataforma Avança Local Solucions.
    • Evolució dels sistemes de gestió interns: es considera necessària l'evolució de les actuals aplicacions de Registre d'Entrada/Eixida i Gestió de Població per a donar compliment a la LAECSP.
    • Ampliar els servicis telemàtics als ciutadans amb la implantació del Registre Telemàtic i el Sistema de Notificacions electròniques segures a través de la plataforma de Correus, per a donar compliment a la LAECSP. Tot açò amb un sistema d'autenticació basat en Certificats FNMT i identificació mitjançant el DNI electrònic.
    • Ampliar dels servicis telemàtics als ciutadans, que inclou la implantació d'un sistema de notificacions electròniques segures a través de la plataforma de Correus, per a donar compliment a la LAECSP.
    • Completar l'actual sistema de gestió documental i alhora donar compliment a la LAECSP: s'implementaran nous procediments i ferramentes per a la reutilització de documents i un Arxiu Electrònic que culminarà els sistemes per a poder tindre l'expedient electrònic des del principi fins a la fi. Ja es compta amb un sistema de firma interna sobre la plataforma @firma.
    • Incorporar Servicis d'Interoperabilitat en la plataforma telemàtica, com la verificació de residència i Xarxa 060.
    • A més, s'impartix formació en els nous sistemes als empleats públics.

     

    Descripció Tècnica

Punt d'Accés General
Punt d'Accés General
Responsable

Enllaços d'interésSoluciones Relacionades