Esta páxina web foi traducida por un software de tradución automática sen revisión posterior por tradutores. Máis información en: enlace ocultar
accesskey_mod_content
-

Modernización e Descentralización Administrativa con Implementación de Xestión Documental e Firma Electrónica.

  • Nomee Abreviado:
    acvmoderniz
    Resumo:
    Descentralización do Sistema Integrado de Xestión Económico-Financeira, Orzamentaria e Patrimonial, con xestión documental e firma electrónica nunha contorna de ‘oficina sen papeis’ que permita axilizar procedementos administrativos e reducir tempos.
    Destinatarios:
    Cidadán
    Organismos Responsables:
    Barcelona
    Concello de Cerdanyola del Vallès
    Modo de Uso:
    Produto instalable
    Contacto:

    Miquel Morais Roldan
    moralesrm@cerdanyola.cat
    93 580 88 88

    Tipo de Solución:
    Boa Práctica
    Estado da Solución:
    Produción
    Área orgánica:
    Local
    Área técnica:
    Xestión de servizos e sistemas
    Área funcional:
    Documentos Persoais
    Licenza:
    Non aplica
    Nivel Interoperabilidade:
    Técnico

    Descrición

    Nome Completo da Iniciativa:

    Modernización e Descentralización Administrativa con Implementación de Xestión Documental e Firma Electrónica.

    Finalidade:

    Obxectivo:

    O obxectivo xeral que se persegue é a descentralización na contorna do Sistema Integrado de Xestión Económica-Financeira, Orzamentaria e Patrimonial. A xestión documental e a firma electrónica son os elementos que nos facilitarán o proceso.

    Descrición:

    O Concello de Cerdanyola del Vallès proponse Modernizar a xestión administrativa mediante a introdución das Tecnoloxías da Información para a estruturación e explotación da información relativa ás áreas de economía e xestión do patrimonio.

    Este proceso de innovación da xestión municipal permitirá lograr a eficiencia na xestión; a racionalización dos procedementos tendendo á 'oficina sen papeis'; e a oferta de calidade no servizo aos cidadáns e empresas.
    O Concello de Cerdanyola del Vallès pretende facer posible o control e o seguimento orzamentario mediante a xestión descentralizada do gasto, engadindo a personalización da tramitación das operacións previas á contorna da definición de centros xestores ou ben da clasificación orgánica directamente. As aplicacións orzamentarias relaciónanse cos centros xestores de maneira que as operacións e as consultas descentralizadas póidanse acoutar por centro xestor.

    Preténdese a creación dun circuíto de tramitación personalizado para cada entidade, definindo estados e cun sistema de bandexas de entrada e saída nos centros xestores ou na intervención.

    Como complemento, requírese do software a consulta de operacións, aplicacións, terceiros, etc. desde postos sen acceso á base de datos, soamente cun explorador de Internet. O sistema debe respectar as restricións de descentralización dos centros xestores.

    Coa implantación do xestor documental, integrásense as diferentes bases de datos e poderase facer realidade a firma electrónica dentro e fóra do concello. O xestor documental con firma electrónica, deseñado como ferramenta externa pero perfectamente integrable coa contabilidade, permitirá que as aplicacións do concello enlacen de forma sinxela co sistema, dotándoas de funcionalidade de arquivado e firma electrónica avanzada.es preciso, por tanto, construír unha nova contorna de ‘oficina sen papeis’ que permita axilizar os procedementos administrativos e reducir, por exemplo, de varios hora a só escasos minutos a obtención dunha certificación urbanística ou a concesión dun permiso de ocupación da vía pública e que ademais o interesado receptor non teña nin que achegarse ás oficinas municipais se non o desexa, adaptando os instrumentos de relación (Internet, Teléfono, Oficinas de Atención).

    A Administración tamén pode xogar un rol esencial no que se refire a a incentivación do uso das tecnoloxías para facer máis moderno e competitivo o tecido económico do municipio e en xeral das empresas que operan en e para a cidade. É dicir, pode ofrecer e promocionar formas de relación entre empresas e Administración que aforrarán tempo de tramitación e en desprazamentos xa que estas poderán operar desde as súas oficinas.

    Requisitos:

    • SGBD soportados: Microsoft SQL Server / ORACLE.
    • Toda a configuración do software (documentos, expedientes, seguridade, etc.…) é almacenada na base de datos.
    • Almacenamento comprimido de binarios (taxas de compresión 10-90% en función do formato)
    • Compatibilidade con Terminal Server e Citrix Metaframe mediante “virtual channels”
    • APIs para desenvolvedores (servidor COM)
    • Emprego de TCP/IP como mecanismo de comunicación (porto configurable)

    Resultados:

    Vantaxes:

    Subscricións

    Nesta área poderá darse de alta para recibir as notificacións de cambios que se realicen en noticias, documentos ou foros relacionados coa solución ou o activo semántico.

    Os campos con asterisco * son obrigatorios. Débese marcar polo menos una das copiones de subscrición (Noticias, Documentos ou Foros) e indicar o correo no campo de texto indicado para o alta ou a baixa de subscrición.

    Introduza o e-mail co que desexa recibir as notificacións da solución ou do activo semántico.

    *

    Pode consultar a política de protección de datos do PAe e CTT no seu aviso legal

    Introduza o e-mail para darse de baixa da subscrición.
Punto de Acceso Xeral
Punto de Acceso Xeral