Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Modernització i Descentralització Administrativa amb Implementació de Gestió Documental i Firma Electrònica.

  • Nomene Abreujat:
    acvmoderniz
    Resum:
    Descentralització del Sistema Integrat de Gestió Economicofinancera, Pressupostària i Patrimonial, amb gestió documental i firma electrònica en un entorn de ‘oficina sense papers’ que permeta agilitzar procediments administratius i reduir temps.
    Destinataris:
    Ciutadà
    Organismes Responsables:
    Barcelona
    Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
    Manera d'Ús:
    Producte instalable
    Contacte:

    Miquel Morales Roldan
    moralesrm@cerdanyola.cat
    93 580 88 88

    Tipus de Solució:
    Bona Pràctica
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Local
    Àrea tècnica:
    Gestió de servicis i sistemes
    Àrea funcional:
    Documents Personals
    Llicència:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic

    Descripció

    Nom Complet de la Iniciativa:

    Modernització i Descentralització Administrativa amb Implementació de Gestió Documental i Firma Electrònica.

    Finalitat:

    Objectiu:

    L'objectiu general que es perseguix és la descentralització a l'entorn del Sistema Integrat de Gestió Econòmica-Financera, Pressupostària i Patrimonial. La gestió documental i la firma electrònica són els elements que ens facilitaran el procés.

    Descripció:

    L'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès es proposa Modernitzar la gestió administrativa mitjançant la introducció de les Tecnologies de la Informació per a l'estructuració i explotació de la informació relativa a les àrees d'economia i gestió del patrimoni.

    Este procés d'innovació de la gestió municipal permetrà aconseguir l'eficiència en la gestió; la racionalització dels procediments tendint a la 'oficina sense papers'; i l'oferta de qualitat en el servici als ciutadans i empreses.
    L'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès pretén fer possible el control i el seguiment pressupostari mitjançant la gestió descentralitzada del gasto, afegint la personalització de la tramitació de les operacions prèvies a l'entorn de la definició de centres gestors o bé de la classificació orgànica directament. Les aplicacions pressupostàries es relacionen amb els centres gestors de manera que les operacions i les consultes descentralitzades es puguen acotar per centre gestor.

    Es pretén la creació d'un circuit de tramitació personalitzat per a cada entitat, definint estats i amb un sistema de safates d'entrada i eixida en els centres gestors o en la intervenció.

    Com a complement, es requerix del programari la consulta d'operacions, aplicacions, tercers, etc. des de llocs sense accés a la base de dades, solament amb un explorador d'Internet. El sistema ha de respectar les restriccions de descentralització dels centres gestors.

    Amb la implantació del gestor documental, s'integraren les diferents bases de dades i es podrà fer realitat la firma electrònica dins i fora de l'ajuntament. El gestor documental amb firma electrònica, dissenyat com a ferramenta externa però perfectament integrable amb la comptabilitat, permetrà que les aplicacions de l'ajuntament enllacen de forma senzilla amb el sistema, dotant-les de funcionalitat d'arxivat i firma electrònica avanzada.es precís, per tant, construir un nou entorn de ‘oficina sense papers’ que permeta agilitzar els procediments administratius i reduir, per exemple, de diverses hora a només escassos minuts l'obtenció d'una certificació urbanística o la concessió d'un permís d'ocupació de la via pública i que a més l'interessat receptor no tinga ni que acostar-se a les oficines municipals si no ho desitja, adaptant els instruments de relació (Internet, Telèfon, Oficines d'Atenció).

    L'Administració també pot jugar un rol essencial pel que fa a l'incentivament de l'ús de les tecnologies per a fer més modern i competitiu el teixit econòmic del municipi i en general de les empreses que operen en i per a la ciutat. És a dir, pot oferir i promocionar formes de relació entre empreses i Administració que estalviaran temps de tramitació i en desplaçaments ja que estes podran operar des de les seues oficines.

    Requisits:

    • SGBD suportats: Microsoft SQL Server / ORACLE.
    • Tota la configuració del programari (documents, expedients, seguretat, etc…) és emmagatzemada en la base de dades.
    • Emmagatzematge comprimit de binaris (taxes de compressió 10-90% en funció del format)
    • Compatibilitat amb Terminal Server i Citrix Metaframe mitjançant “virtual channels”
    • APIs per a desenvolupadors (servidor COM)
    • Ocupació de TCP/IP com a mecanisme de comunicació (port configurable)

    Resultats:

    Avantatges:

    Subscripcions

    En esta àrea podrà donar-se de alta per a rebre les notificacions de canvis que es realitzen en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució o l'actiu semàntic.

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introduïsca l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució o de l'actiu semàntic.

    *

    Pot consultar la política de protecció de dades del PAe i CTT en el seu avís legal

    Introduïsca l'email per a donar-se de baixa de la subscripció.
Punt d'Accés General
Punt d'Accés General