
ACCEDA - Sede e Xestión-e de Procedementos
-
NOTA : Está a acceder ao contido público da área de Descargas desta solución. Acceda a través da rede SARA cun usuario rexistrado das Administracións Públicas e poderá atopar aquí dispoñibles máis contidos específicos para as Administracións Públicas.
Presentacións e FAQ
-
Presentación de ACCEDA
Presentación coas características e funcionalidades máis relevantes da plataforma.
-
ACCEDA FAQ V 0.1 (571 KB · PDF) icona
Data de modificación: 19/10/2020
-
Presentación ACCEDA (1405 KB · PDF) icona
Data de modificación: 22/01/2021
-
Guías rápidas
-
Guías Rápida de Inicio
Nesta guía ofrécese un resumo de alto nivel de todo o que hai que coñecer antes de iniciar o uso do servizo ACCEDA
-
ACC_Guía_Rápida1_v.5.1 (1146 KB · PDF) icona
Data de modificación: 22/12/2020
-
-
Guía Rápida Responsable Funcional
Esta guía trata de recompilar o conxunto de accións e decisións que debe adoptar o responsable dun organismo público, cando se enfronta coa necesidade de abrir unha sede electrónica e introducir no seu ámbito de competencias a tramitación dos procedementos administrativos por medios dixitais.
-
ACC_Guía_Rápida2_Responsable_Funcional_v.5.0 (721 KB · PDF) icona
Data de modificación: 05/06/2020
-
-
Guía Rápida Administrador
Reflicte o conxunto de accións que debe tomar o administrador de sede como responsable da configuración , contidos e tramitación dos diferentes procedementos administrativos que se inclúan na sede.
-
ACC_Guía_Rápida3_Administrador_v.5.1-1.2 (1204 KB · PDF) icona
Data de modificación: 22/01/2021
-
-
Guía Rápida Tramitador
Recolle as accións que debe levar a cabo o tramitador para realizar a xestión de expedientes asociados ao ámbito e sede ao que pertence.
-
ACC_Guía_Rápida4_Tramitador_v.5.0 (819 KB · PDF) icona
Data de modificación: 05/06/2020
-
-
Guía rápida para a apertura de incidencias
Nesta guía ofrécese unhas instrucións para axudar aos Administradores de Sede a coñecer o Centro de Servizos de soporte que ofrece a Secretaría Xeral de Administración Dixital e a utilizalo de acordo con a tipoloxía de incidencias típicas do servizo ACCEDA
-
ACC_Guía_Rápida5_Apertura_Incidencias_AdminSede_v.5.1-1.0 (1663 KB · PDF) icona
Data de modificación: 17/12/2020
-
Modelos para a tramitación
-
Modelos para a tramitación
Información necesaria para xestionar a tramitación:
- Modelo para designar aos Administradores de Sedes e que se debe cubrir e achegar á incidencia na que se solicite o Alta en Preprodución e sempre que se produza un cambio nos Administradores da sede.
- Modelo de Declaración Responsable para solicitar a apertura dunha sede electrónica da que non se achegue Orde Ministerial e que se debe cubrir e achegar á incidencia na que se solicite a apertura dunha Sede a Internet cando non se achegue a OM reguladora.
- Modelo de datos de configuración a cubrir na incidencia onde se solicite algunha operación relativa á configuración de procedementos ou servizos-
ACC Designacion Administrador Sede nombresede aaaammdd v1.3 (454 KB · PDF) icona
Data de modificación: 11/03/2021
-
ACC DR nombresede aaaammdd (418 KB · PDF) icona
Data de modificación: 15/06/2020
-
Asuntos_Geiser (17 KB · XLSX) icona
Data de modificación: 23/10/2020
-
Adxunto incidencia para proposta de mellora V0.2 (43 KB · DOCX) icona
Data de modificación: 15/03/2021
-
ACC_Caso_Práctico_Duplica_Vincular_Expediente_v.5.1-1.2 (1138 KB · PDF) icona
Data de modificación: 22/12/2020
-
ACC Datos configuración PRE nombresede aaaammdd V3 (28 KB · XLSX) icona
Data de modificación: 30/03/2021
-
ACC Datos configuración PROL nombresede aaaammdd V3 (28 KB · XLSX) icona
Data de modificación: 30/03/2021
-
Documentación para Usuarios
-
Manual de Administración de Procedementos
Neste manual descríbense as capacidades de ACCEDA para a definición e configuración de novos procedementos administrativos, deseño dos formularios de solicitude e a súa publicación na sede electrónica para a súa iniciación polo Cidadán.
-
Manual de Administración de Sede e Xestión de Contidos
Este manual detalla como parametrizar as diferentes opcións de configuración dunha sede electrónica ACCEDA, así como a xestión dos contidos a publicar.
-
ACC_Manual_Admin_Config_Contido_v.5.0-1.0 (6370 KB · PDF) icona
Data de modificación: 20/08/2020
-
-
Manual de Tramitación
Neste manual detállase e explica o uso das diferentes funcionalidades para a tramitación dos expedientes electrónicos que inclúe a plataforma ACCEDA.
-
Guía para o Tramitador con ACCEDA 5.0 (9140 KB · PDF) icona
Data de modificación: 17/08/2020
-
Guía para o Tramitador con ACCEDA 4.0 (7250 KB · PDF) icona
Data de modificación: 26/02/2018
-
Guía para o Tramitador de ACCEDA 3.0 (1550 KB · PDF) icona
Data de modificación: 30/09/2016
-
Guía para o Tramitador de ACCEDA 2.5 (1443 KB · PDF) icona
Data de modificación: 30/09/2016
-
Documentación para Integradores
-
Especificación dos Servizos Web
Documento que describe o catálogo de servizos web que ofrece a plataforma e detalla a súa especificación. ACCEDA ofrece un amplo conxunto de servizos web para posibilitar a súa integración con outras aplicacións.
-
Especificación Servizos Web ACCEDA 5.0 (1448 KB · PDF) icona
Data de modificación: 27/05/2020
-
Código Fonte de ACCEDA
-
Descarga de Código Fonte (versión 4.2)
Obtención do pack co código fonte da plataforma ACCEDA, correspondente á versión 4.2.
Esta versión libérase baixo licencia EUPL v1.1.
-
Data de modificación: 05/07/2018
-
-
Descarga de Código Fonte (versión 3.6)
Obtención do pack co código fonte da plataforma ACCEDA, correspondente á versión 3.6.
Esta versión libérase baixo licencia EUPL v1.1.
Documentación para Usuarios ( versións anteriores)
-
Manual de Administración de Procedementos
Neste manual descríbense as capacidades de ACCEDA para a definición e configuración de novos procedementos administrativos, deseño dos formularios de solicitude e a súa publicación na sede electrónica para a súa iniciación polo Cidadán.
-
Guia para o Administrador - Configuracion de Procedementos con ACCEDA 4-0 (1) (6613 KB · PDF) icona
Data de modificación: 15/10/2020
-
-
Manual de Administración de Sede e Xestión de Contidos
Este manual detalla como parametrizar as diferentes opcións de configuración dunha sede electrónica ACCEDA, así como a xestión dos contidos a publicar.
-
Data de modificación: 15/10/2020
-
-
Manual de Tramitación
Este manual detalla como parametrizar as diferentes opcións de configuración dunha sede electrónica ACCEDA, así como a xestión dos contidos a publicar.
-
Guia para o Tramitador con ACCEDA 4-0 (2) (7250 KB · PDF) icona
Data de modificación: 15/10/2020
-
-
Ligazóns de interese
Destacados CTT



