Solucions tecnològiques per al desenvolupament de la Web 2.0

Reflexions sobre el Framework de desenvolupament del Consell Superior de Recerques Científiques.

Autor: Ángel L. Rodriguez Alcalde. Entitat: CSIC
El CSIC ha definido un marco común para realizar sus desarrollos. Tal maleabilidad permite la integración constante de nuevas tecnologías o la incorporación de nuevas tendencias en del desarrollo de aplicaciones. La presente comunicación propone una discusión sobre las soluciones ofertadas en la evolución de los sistemas de información en plataforma Web del CSIC hacia modelos más participativos.

La Web 2.0 i el nou geoportal IDE d'hidrocarburs del Ministeri d'Indústria, Turisme i Comerç.

Autor: Pablo Brugos Casat Entitat: Ministeri d'Indústria, Turisme i Comerç
La Web 2.0 és la representació de l'evolució de les aplicacions tradicionals cap a aplicacions web enfocades a l'usuari final. Entre les característiques distintives d'aquest procés d'evolució cal citar: - Evolució de les aplicacions tradicionals cap a aplicacions web enfocades a l'usuari.