O secretario xeral de Administración Dixital destaca o “esforzo” do sector público por “alcanzar” un novo modelo de prestación de servizos

• Escoitar
  • Copiar

02 setembro 2022

Juan Jesús Torres subliña o papel “tractor” da administración pública á hora de apoiar a empresas e cidadáns mediante “servizos públicos integrados e accesibles”

O secretario xeral de Administración Dixital, Juan Jesús Torres, destacou en Santander o “esforzo” que se está levando a cabo desde todas as administracións por “alcanzar un novo modelo de prestación de servizos, buscando a sustentabilidade e a escalabilidade”. Así se manifestou Torres na segunda xornada do 36º Encontro da Economía Dixital e as Telecomunicacións organizado por AMETIC, Banco Santander e a Universidade Internacional Menéndez Pelayo (UIMP) e que se celebra en Santander, un foro no que subliñou que o Goberno de España conta con “o orzamento, a vontade e o espírito de cooperación” necesarios para dar un xiro aos servizos que presta ao cidadán.

Un momento “retador”, na súa opinión, no que la transformación dixital “pasou de ser un medio a converterse na única alternativa capaz de axudarnos a superar os múltiples retos que temos como sociedade”, así como para “acometer” os cambios necesarios a nivel enerxético e dixital. Un punto no que subliñou o papel da administración pública como “elemento tractor”, tanto no que se refire ao “apoio” ao tecido empresarial como á hora de “garantir” a relación coa cidadanía “mediante servizos públicos integrados e accesibles”.

Neste sentido, Juan Jesús Torres chamou a atención acerca dos fondos europeos ‘Next Generation’, que son unha ferramenta para levar a cabo “proxectos ambiciosos”. Un punto no que se referiu ao denominado ‘compoñente 11’ do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia, orientado á modernización das administracións públicas, que “constitúe”, ao seu xuízo, “unha aposta decidida do Goberno” para dixitalizar os diferentes procesos e lograr unha “maior eficiencia” no marco do traballo que desenvolve a administración.

Así mesmo, o secretario xeral de Administración Dixital referiuse a proxectos como a Carteira Dixital, liderado por España con vocación internacional, “que traballa en despregamento de servizos interoperables en toda a Unión Europea para identificarse de maneira sinxela co móbil ante todas as administracións públicas”, así como a Espazo de Datos, que “facilitará” a posibilidade de que as empresas “contribúan” á posta en marcha de servizos públicos “salvagardando privacidade dos cidadáns”. Por último, entre os próximos que Juan Jesús Torres expuxo atópase unha aplicación móbil orientada a xestionar a factura electrónica, a cita previa ou o rexistro de documentación.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Información e datos do sector público