accesskey_mod_content

A adaptación xurídica e administrativa que supón a modificación da Lei 39/2015

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

07 setembro 2018

A ampliación aprobada difire 2 anos a entrada en vigor das previsións da disposición final sétima da Lei 39/2015 no relativo ao rexistro electrónico de apoderamentos, o rexistro electrónico, o rexistro de empregados públicos habilitados, o punto de acceso xeral electrónico da Administración e o arquivo electrónico, e ten como obxectivo completar todos os aspectos xurídicos, organizativos, procedimentais e técnicos para garantir que os operadores xurídicos, os cidadáns e as Administracións Públicas poidan exercer os seus dereitos con plena seguridade xurídica

 

O pasado día 4 publicouse no BOE o Real Decreto Lei de transposición de directivas(Abre en nova xanela) en materia de protección dos compromisos por pensións cos traballadores, prevención do branqueo de capitais e requisitos de entrada e residencia de nacionais de países terceiros e polo que se modifica a Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

Lei 39/2015(Abre en nova xanela) , do 1 de outubro, e a  Lei 40/2015(Abre en nova xanela) , do 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público han suposto un cambio fundamental para as Administracións Públicas en España, xa que establecen que a relación electrónica é a vía principal de tramitación dos procedementos administrativos, o que debe conducir a unha administración sen papeis, transparente e máis áxil e accesible para os cidadáns e as empresas.

A adaptación dos procedementos administrativos a esta novo paradigma e o deseño de procesos de xestión óptimos, esixe que os desenvolvementos tecnolóxicos e xurídicos, así como os aspectos organizativos, conten co grao de madurez necesaria para dar satisfacción a este novo estadio de desenvolvemento da actividade das Administracións Públicas. Así, o desenvolvemento regulamentario que precisa o funcionamento destes aspectos, require acordar entre as Administracións públicas competentes, as opcións que permitan unha verdadeira interoperabilidade respectuosa cos seus respectivos ámbitos de competencias.

A ampliación proposta difire 2 anos a entrada en vigor das previsións da disposición final sétima da Lei 39/2015, do 1 de outubro, no relativo ao rexistro electrónico de apoderamentos, o rexistro electrónico, o rexistro de empregados públicos habilitados, o punto de acceso xeral electrónico da Administración e o arquivo electrónico, e ten como obxectivo completar todos os aspectos xurídicos, organizativos, procedimentais e técnicos para garantir que os operadores xurídicos, os cidadáns e as Administracións Públicas poidan exercer plenamente os seus dereitos con plena seguridade xurídica e beneficiarse así, das vantaxes que o novo escenario está a comezar a proporcionarlles.

Proximamente publicarase unha nota técnica explicativa ampliando a información.

  • Cidadán
  • Leis 39 e 40
  • Servizos electrónicos