Integración de GEISER con AUTENTICA

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

17 maio 2018

O acceso a GEISER (Xestión Integrada de Servizos de Rexistro) poderase realizar ademais de mediante certificado dixital, a través de AUTENTICA.

AUTENTICA é un servizo de autenticación e autorización única de empregados públicos para aplicacións internas das AA.PP. Grazas a isto, se o usuario está rexistrado en AUTENTICA poderá acceder a GEISER e todas as aplicacións integradas con AUTENTICA usando un mesmo Usuario e Contrasinal, polo que poderá prescindir da identificación con certificado dixital.

Soluciónanse así os problemas de acceso a GEISER ante caídas dos servizos de validación de firma electrónica e mellora a usabilidade ao acceder a varias aplicacións co mesmo identificador.

Para solicitar un usuario en el sistema, debe realizarse mediante petición de alta a través de AUTENTICA(Abre en nova xanela) .

Máis información na solución Geiser do CTT.

Máis información na solución AUTENTICA do CTT.

• Cooperación interadministrativa
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía