Integració de GEISER amb AUTENTICA

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

17 maig 2018

L'accés a GEISER (Gestió Integrada de Servicis de Registre) es podrà realitzar a més de mitjançant certificat digital, a través d'AUTENTICA.

AUTENTICA és un servici d'autenticació i autorització única d'empleats públics per a aplicacions internes de les AA.PP. Gràcies a açò, si l'usuari està registrat en AUTENTICA podrà accedir a GEISER i totes les aplicacions integrades amb AUTENTICA usant un mateix Usuari i Contrasenya, per la qual cosa podrà prescindir de la identificació amb certificat digital.

Se solucionen així els problemes d'accés a GEISER davant caigudes dels servicis de validació de firma electrònica i millora la usabilitat en accedir a diverses aplicacions amb el mateix identificador.

Para solicitar un usuario en el sistema, debe realizarse mediante petición de alta a través de AUTENTICA(Obri en nova finestra) .

Més informació en solució Geiser del CTT.

Més informació en solució AUTENTICA del CTT.

• Cooperació interadministrativa
  • Centre de Transferència de Tecnologia