La D.P. d'Osca va a començar a implantar a la província la plataforma Sedipualb@ per avançar en la gestió completament electrònica

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

07 maig 2018

Sedipualb@ és una plataforma d'Administració Electrònica (SaaS) plenament integrada amb les solucions de l'AGE, per a una gestió completa de l'activitat administrativa que realitza qualsevol administració local

Técnicos de la DPH han estat aquesta setmana a Albacete per començar a implantar a la província d'Osca les aplicacions i eines d'administració electrònica que integren la plataforma Sedipualb@ que està plenament integrada amb les noves solucions de l'Estat i fa tan sol unes setmanes va ser guardonada al Congrés nacional d'Innovació i Serveis Públics amb el premi al millor projecte de transformació digital.

Amb això la Diputació Provincial d'Osca pretén avançar i facilitar la gestió completa i totalment electrònica de l'activitat administrativa a qualsevol administració local en ser una plataforma flexible que ja està provada per la diputació albaceteña en ajuntaments d'aquesta província la grandària de la qual va dels 100 als 200.000 habitants i, al seu torn, permet la seva integració gratuïta des de qualsevol sistema existent a través de serveis web.

El que destaquen els tècnics de la DPH que han conegut aquests dies el contingut i funcionament de la plataforma Sedipualb@ és el fet que sigui multientitat, és a dir, adaptada per ser exportada als ajuntaments i comarques altoaragonesas i que integra no solament seu electrònica, sinó també tauló d'edictes, registre, tramitador d'expedients, portasignatures, resolucions administratives, notificacions, pagament de taxes o gestió de factures.

Això s'inclou en l'estratègia de la Diputació d'Albacete d'exportar el seu model i posar-ho a la disposició d'altres administracions públiques establint un model que pretén compartir els costos del desenvolupament de la plataforma.

Formació en la licitació electrònica i extensió de la banda ampla

La Diputació d'Osca treballa amb els ajuntaments en l'adaptació a les novetats de la llei de Contractes del Sector Públic (LCSP) i que suposa importants novetats, entre les més destacades, l'obligatorietat de la publicació i licitació electrònica en la majoria dels processos de contractació. Per això, al llarg d'aquestes setmanes s'estan desenvolupant una sèrie de jornades dirigides als treballadors d'ajuntaments i comarques per a l'ús de la plataforma de contractació del sector públic, l'única que permet el compliment íntegrode la legislació i la possibilitat de licitar de forma electrònica.

Més informació en solució Sedipualb@ del CTT.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Infraestructures i serveis comuns
  • Centre de Transferència de Tecnologia