A plataforma de administración electrónica Sedipualb@ exporta o seu modelo

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

03 maio 2018

Representantes de administracións de tres provincias asisten ás xornadas sobre a plataforma electrónica da Deputación de Albacete

Máis de 200 persoas procedentes de tres provincias españolas asistiron ao longo do 25 e 26 de abril ás Xornadas sobre a Plataforma de Administración Electrónica "Sedipualb@" que impulsou a Deputación de Albacete co fin de profundar no seu contido e funcionamento. En concreto, ata Albacete desprazáronse representantes dos concellos valencianos de Quart de Poblet, Picassent, Mislata, Sagunt, Requena e Canet D'en Berenguer; da Mancomunidade Intermunicipal de L´Horta Sud, do Concello de Yecla e da Deputación de Huesca.

Trátase dun paso máis na estratexia da institución provincial de exportar o seu modelo de administración electrónica e de polo a disposición doutras administracións públicas da nosa contorna, tendo en conta de que se converteu nestes últimos anos nun referente na prestación deste tipo de servizos, que impulsados pola institución provincial xa están completamente implantados practicamente no 100% dos consistorios, incluídos os de máis de 20.000 habitantes.

Hai tan só unhas semanas, a Deputación de Albacete foi galardoada no Congreso Nacional de Innovación e Servizos Públicos, CNIS, co “Premio ao Mellor Proxecto Consolidado de Transformación Dixital” pola súa plataforma “Sedipualb@”, o galardón máis importante de cuantos convócanse deste tipo en España.

Máis información na solución Sedipualb@ do CTT.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela) .

• Infraestruturas e servizos comúns
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía