Incorpóranse 22 novos servizos á PID durante o primeiro semestre de 2018

• Escoitar

20 xullo 2018

O record absoluto de incorporacións, con once novos servizos dispoñibles a través da Plataforma de intermediación de datos, produciuse no mes de abril.

A plataforma de intermediación incorporou vinte e dous novos servizos no primeiro semestre de 2018, o que supón un incremento do 25% con respecto ao número de servizos activos a finais do ano pasado.

Fig.01. Evolución de servizos intermediados: período dic-jun

Se incrementa, pues, la tendencia observada en el arranque del año en cuanto al número de servicios agregados. El record absoluto de incorporaciones se produjo en el mes de abril, con once nuevos servicios, el mayor aumento en un mes desde el inicio de la serie.

É de esperar que o aumento de Servizos e Organismos usuarios da Plataforma de Intermediación de Datos no primeiro semestre incremente á súa vez o dato global de transmisións no ano 2018.

O número de organismos que utilizou polo menos un servizo intermediado no ano en curso, está a piques de superar a metade de 2018 o dato de decembro de 2017. O crecemento interanual ha subido en xuño desde os 881 organismos ata os 1035.

Fig02_Organismos_que_utilizan servizos_ intermediados

Fig.02. Organismos que utilizan servizos intermediados

Desde o ano 2007 son xa máis de 360 millóns as transmisións realizadas a través da Plataforma de Intermediación de Datos, co consecuente e significativo aforro en trámites presenciais que supuxo tanto para o cidadán como para a Administración.

O modelo de custos estándar, en función da facilidade ou dificultade para obter a información por parte do cidadán, o tempo estimado en obter a dita documentación e o aforro na tramitación do expediente —cotejo de información, validación, desprazamentos, perda de horas de traballo, etc.— establece un aforro medio por transacción electrónica de datos de 5€.

Un cálculo estimativo, tomando en cuenta el acumulado de transacciones realizadas en los últimos once años de existencia de la Plataforma de Intermediación de Datos, situaría el ahorro total a los ciudadanos y la Administración por encima de los 1.800 millones de euros.

Fi03_TransaccionesAcumuladas_2007-2008

Fig.03. Transaccións acumuladas 2007-2018