A Deputación de Albacete publica a solución SEDIPUALB@ no CTT

• Escoitar

01 febreiro 2018

A plataforma de Administración Electrónica SEDIPUALB@ trata de dar unha solución desde o ámbito público ao cubro das leis 39/2015 e 40/2015 (totalmente adaptada a ENS e ENI)

A solución SEDIPUALB@ é unha plataforma de Administración Electrónica (SaaS) plenamente integrada coas solucións da AGE, para unha xestión completa e totalmente electrónica da actividade administrativa que realiza calquera administración local.

Algunhas das súas características son:

• É unha plataforma aberta que permite a súa integración gratuíta desde calquera sistema existente a través de servizos web,
  • É unha plataforma flexible que está implantada en Concellos cuxo tamaño vai de 100 a 200.000 habitantes.
  • É unha plataforma integrada coas solucións da AGE ( Notifica@ , TS@ , @firma , SIR , SIA , Inside , Arquive , Cl@ve , Plataforma de Intermediación , etc.)
  • Más de 1000 procedimientos definidos en SIA e integrados en nuestro tramitador de expedientes
  • É unha plataforma respectuosa cos dereitos dos cidadáns.
    • Os documentos dun expediente son accesibles por parte dos cidadáns interesados do mesmo.
    • É posible rexistrar no Rexistro Entrada sen necesidade de asinar no mesmo momento do rexistro
    • Trámites de identificación integrados co sistema de verificación de identidade
    • Permite o pago de taxas dentro dos trámites definidos por cada entidade (TPV ou portelo)

Esta plataforma obtivo un certificado de excelencia na última edición dos premios Share & Reuse da Comunidade Europea.

O xoves 25 de xaneiro tivo lugar un atopo entre representantes da Deputación de Albacete e da Deputación de Xaén co obxectivo de analizar se son extrapolables á institución xienense os servizos de administración electrónica desenvolvidos.

Este encontro enmárcase na estratexia da Deputación de Albacete de exportar o seu modelo e polo a disposición doutras administracións públicas, establecendo un modelo que pretende compartir os custos do desenvolvemento da plataforma, sen ánimo de lucro.

Máis información na solución SEDIPUALB@ do CTT.

• Centro de Transferencia de Tecnoloxía
  • Servizos electrónicos