La Diputació d'Albacete publica la solució SEDIPUALB@ en el CTT

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

01 febrer 2018

La plataforma d'Administració Electrònica SEDIPUALB@ tracta de donar una solució des de l'àmbit públic a l'empleno de les lleis 39/2015 i 40/2015 (totalment adaptada a ENS i ENI)

La solució SEDIPUALB@ és una plataforma d'Administració Electrònica (SaaS) plenament integrada amb les solucions de l'AGE, per a una gestió completa i totalment electrònica de l'activitat administrativa que realitza qualsevol administració local.

Algunes de les seves característiques són:

• És una plataforma oberta que permet la seva integració gratuïta des de qualsevol sistema existent a través de serveis web,
  • És una plataforma flexible que està implantada en Ajuntaments la grandària dels quals va de 100 a 200.000 habitants.
  • És una plataforma integrada amb les solucions de l'AGE ( Notifica@ , TS@ , @signatura , SIR , SIA , Inside , Arxivi , Cl@ve , Plataforma d'Intermediació , etc.)
  • Más de 1000 procedimientos definidos en SIA e integrados en nuestro tramitador de expedientes
  • És una plataforma respectuosa amb els drets dels ciutadans.
    • Els documents d'un expedient són accessibles per part dels ciutadans interessats del mateix.
    • És possible registrar en el Registre Entrada sense necessitat de signar al mateix moment del registre
    • Tràmits d'identificació integrats amb el sistema de verificació d'identitat
    • Permet el pagament de taxes dins dels tràmits definits per cada entitat (TPV o finestreta)

Aquesta plataforma va obtenir un certificat d'excel·lència en l'última edició dels premis Share & Reuse de la Comunitat Europea.

El dijous 25 de gener va tenir lloc un trobo entre representants de la Diputació d'Albacete i de la Diputació de Jaén amb l'objectiu d'analitzar si són extrapolables a la institució de Jaén els serveis d'administració electrònica desenvolupats.

Aquest encontre s'emmarca en l'estratègia de la Diputació d'Albacete d'exportar el seu model i posar-ho a la disposició d'altres administracions públiques, establint un model que pretén compartir els costos del desenvolupament de la plataforma, sense ànim de lucre.

Més informació en solució SEDIPUALB@ del CTT.

• Centre de Transferència de Tecnologia
  • Serveis electrònics