A Plataforma Electrónica da Deputación de Cidade Real rexistrou 300.000 firmas dixitais en 2017

• Escoitar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

20 febreiro 2018

Na actualidade, máis de 30 concellos e entidades asinan regularmente os seus documentos na Plataforma Provincial de Administración Electrónica.

A Plataforma de Administración Electrónica da Deputación de Cidade Real rexistrou 300.000 firmas dixitais en 2017, o que supón un incremento do 40 por cento con respecto ao exercicio anterior, que tamén resultou altamente positivo en relación a 2015, cunha mellora cifrada no 25 por cento. E o cómputo total desde 2012 é dun millón de firmas dixitais a través deste soporte.

A día de hoxe, máis de 30 concellos e entidades asinan regularmente os seus documentos na Plataforma Provincial de Administración Electrónica, 11 máis que en 2016. Ademais outros 23 consistorios están en fase inicial e de probas, polo que se espera o seu despegamento definitivo en 2018.

Os concellos do tres poboacións con máis habitantes da provincia melloraron os seus datos substancialmente, destacando entre eles Puertollano, que multiplicou por dous o número de documentos electrónicos.

No que respecta a os municipios de entre 5.000 e 20.000 habitantes, todos melloran, especialmente La Solana, que multiplicou por tres os seus xa bos resultados de 2016. Tamén é destacable o esforzo de Pedro Muñoz, Socuéllamos e Miguelturra, así como a entrada nos últimos meses dos Concellos de Daimiel e Manzanares. E os datos de Argamasilla de Calatrava e Membrilla anticipan, así mesmo, bos resultados en 2018.

Merece igualmente mención a adaptación á Administración Electrónica dos pobos máis pequenos, o que pon de manifesto que a Plataforma da Deputación de Cidade Real está pensada para resolver os problemas de todo tipo de consistorios. Chairos mantén o seu ritmo de crecemento sostido que o converte nun referente; Alcolea multiplicou a actividade por dúas e entraron en o cadro con resultados extraordinarios concellos como Areais, Alhambra, Ruidera, Piedrabuena, Granátula, Carrión ou Valenzuela.

A clave para crecer en grao de implantación da Administración Electrónica na provincia reside en a implicación dos funcionarios municipais e en o labor de difusión, información e soporte que desenvolve o equipo que ten encomendada esta parcela da xestión en a Deputación de Cidade Real. Durante 2018 acentuarase o esforzo seguindo a programación prevista no Plan Estratéxico aprobado polo Pleno en abril de 2016 e espérase mellorar os resultados.

Canto aos datos da Deputación, no que concirne a grao de implantación da Administración Electrónica tamén melloraron. Superáronse as 170.000 notificacións electrónicas, sen papel e con plenas garantías legais. E tamén durante 2017 o 71 por cento dos documentos presentados no rexistro da Deputación foron electrónicos. Estímase que desde 2010 o aforro sitúase en 22 millóns de euros se se atende aos sistemas europeos de avaliación Atlas e Aplica.

Todas as solicitudes de subvencións tramitadas por concellos, asociacións e outras entidades asináronse de forma electrónica e tamén a maior parte dos documentos presentados polos empregados públicos e unha alta porcentaxe das facturas de provedores.

Doutra banda, o 95 por cento dos documentos que saíron da Deputación asináronse dixitalmente (34.717) e 7 de cada 10 notificacións foron electrónicas. E máis de 2.100 persoas físicas e xurídicas déronse de alta no sistema de notificacións electrónicas "Comparece".

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Servizos electrónicos