O Concello de Xixón envía os seus primeiros expedientes electrónicos a Xustiza

• Escoitar

28 agosto 2018

Utilizouse a funcionalidade proporcionada por InSide, que permite o envío de expedientes electrónicos administrativos, desde a Administración Pública cara á Administración de Xustiza.

O Concello de Xixón, en colaboración co Principado de Asturias, e a través da plataforma Inside da Secretaría Xeral de Administración Dixital, conseguiu enviar expedientes en formato electrónico á Administración de Xustiza.

Ademais do envío do expediente electrónico e a súa recepción polo Xulgado do Contencioso-Administrativo de Xixón, logrouse que este expediente se cargue automaticamente en Minerva, aplicación utilizada para a xestión dos expedientes xudiciais electrónicos.

Este fito supón un gran avance na transformación dixital das Administracións Públicas, reducindo custos de xestión dos expedientes, así como, axilizando os prazos de remisión.

Máis información na solución INSIDE do CTT.

• Cooperación interadministrativa