El Consorci AOC lliura els Reconeixements d'Administració Oberta

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

20 abril 2018

En el marc de l'III Congrés de Govern Digital, es van lliurar els Reconeixements d'Administració Oberta. Sant Feliu de Llobregat i Terrassa són els municipis millor valorats quant a l'ús de serveis digitals.

El  Congrés de Govern Digital Local  ha estat el marc triat per celebrar l'entrega dels Reconeixements d'Administració Oberta, uns guardons que lliura el Consorci AOC(Obre en nova finestra) i que premien els ajuntaments i consells comarcals que destaquen en la implantació de l'administració digital a les seves organitzacions.

L'acte d'entrega dels premis, celebrat al Centre de Cultura de Contemporània de Barcelona (CCCB), va comptar amb la presència de, gairebé, la totalitat dels premiats. Els Reconeixements d'Administració Oberta atorguen sobre la base d'uns indicadors objectius que proposa l'AOC analitzant les webs dels ens locals i l'ús dels serveis de l'AOC.

Amb les dades recollides es crea el "Mapa d'administració electrònica", una iniciativa singular, tant a nivell estatal com a europeu, que permet avaluar amb rigor el grau d'implantació i ús dels serveis públics digitals als ajuntaments catalans.

Els principals guardonats són, segons la seva posició final:

1. Ajuntament de Terrassa i Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat
  2. Ajuntament de Girona
  3. Ajuntament de Granollers

Per veure els informes de l'AOC, i uns altres d'àmbit local, pot visitar aquesta pàgina del PAe.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra) .

• Ciutadà
  • Govern obert, Informes i Estudis