La Comissió Nacional del Mercat de Valors s'integra plenament en SIR després d'haver finalitzat la fase de certificació en la norma SICRES 3.0

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

09 maig 2017

Amb la integració de la CNMV, es va completant la incorporació en SIR dels organismes del Ministeri d'Economia, Indústria i Competitivitat.

El passat 4 de maig, la Comissió Nacional del Mercat de Valors, es va integrar en el Sistema d'Interconnexió de Registres, després d'haver finalitzat amb èxit la certificació de la seua aplicació de registre en la norma SICRES 3.0, sumant ja 22 les aplicacions certificades, de les quals 12 estan en producció.

Esta certificación, habilita a la CNMV para la integración de sus oficinas de registro en la Plataforma de Intercambio Registral SIR, lo que permitirá el envío y recepción de asientos registrales electrónicamente entre el resto de oficinas integradas, con el consiguiente ahorro de costes y mejora de la eficiencia de la actividad administrativa.

Con la CNMV son ya 8 los organismos del Ministerio de Economía, Industria y Competitividad integrados en SIR que, junto al resto de órganos y organismos de los diferentes departamentos ministeriales de la AGE, ya sea mediante aplicaciones certificadas o servicios comunes ofrecidos por el MINHAFP como ORVE i GEISER , representen més del 50% dels quasi 3.400.000 seients registrals enviats a traves de la plataforma SIR.

Més informació sobre la solució SIR en CTT.

• Infraestructures i servicis comuns