S'ha iniciat el procés d'incorporació del SEPE a GEISER

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

06 març 2017

El Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE) s'integra gradualment al servei de registre GEISER permetent l'enviament i la recepció de registres electrònics totalment digitalitzats a la resta d'Administracions Públiques.

Des de l'1 de març, el Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE) inicia el procés d'integració de les seves oficines al servei de gestió integrada de registre GEISER, connectant-se així a la Plataforma d'Interconnexió de Registres SIR per a enviament i recepció de seients registrals a la resta d'Administracions connectades.

Des de l'any 2013 el SEPE comptava amb una bústia exclusivament de recepció de registres electrònics, però amb la seva incorporació a GEISER, a més podrà enviar de forma totalment digitalitzada els registres d'Administracions Públiques.

Durant el proper mes s'aniran incorporant gradualment les seves oficines fins a arribar al total aproximat de 53 oficines SEPE en GEISER, donant cobertura a més de 170 unitats tramitadores, possibilitant a aquestes unitats l'enviament electrònic de seients registrals amb la conseqüent eliminació del paper, conforme a la Llei 39/2015, així com la recepció gairebé immediata de registres des de qualsevol Administració connectada a SIR, reduint d'aquesta forma els temps de tramitació i col·laborant a l'estalvi de costos de l'enviament per correu postal.

Més informació a l'apartat de GEISER en el CTT.

• Cooperació interadministrativa
  • Centre de Transferència de Tecnologia