L'Ajuntament de Pontevedra s'integra en SIR a través d'ORVE per a l'intercanvi electrònic de seients registrals entre Administracions

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

03 març 2017

L'Ajuntament de Pontevedra se sumeixi als més de 900 municipis que han optat per ORVE com a aplicació d'intercanvi registral amb altres Administracions Públiques. Continua així el desplegament d'ORVE/SIR als grans Ajuntaments, fomentant la transformació digital de les Administracions.

Des de passat 17 de febrer, l'Ajuntament de Pontevedra se sumeixi a la llista d'Entitats integrades en el Sistema d'Interconnexió de Registres mitjançant la seva adhesió a ORVE, com a servei en el núvol que permet digitalitzar, generar i enviar seients registrals de forma electrònica i a l'instant a la resta d'Administracions amb plenes garanties jurídiques. D'aquesta manera, es redueix dràsticament l'ús de paper, maximitzant l'estalvi de costos i millorant l'eficiència i la qualitat dels serveis públics, obtenint sinergies per l'ús de mitjans i serveis compartits. Es posa de manifest la importància de la cooperació entre Administracions per a l'impuls de l'administració digital, fent ús dels serveis comuns que ofereix l'Administració General de l'Estat a totes les Administracions Públiques.

Més informació sobre les solucionis ORVE i SIR en el CTT.

• Centre de Transferència de Tecnologia
  • Cooperació interadministrativa