Superáronse o tres millóns de rexistros electrónicos intercambiados a través dos Sistemas de Interconexión Rexistral - SIR

• Escoitar

17 febreiro 2017

SIR xa conta con 4.362 oficinas integradas na plataforma a través de aplicacións de rexistro electrónico ORVE, GEISER, Rexistro Xeral da AGE e 18 aplicacións certificadas.

Desde decembro de 2012 xa se intercambiaron electronicamente máis de tres millóns de rexistros a través do Sistema de Interconexión Rexistral.

Elimínase así a entrada de papel nas este oficinas de rexistro integradas, conforme á Lei 39/2015, permitindo o rexistro electrónico sen papeis entre as administracións públicas integradas na plataforma.

SIR permite intercambiar electronicamente a documentación achegada polo cidadán nas oficinas de rexistro.

Mediante as distintas aplicacións de rexistro electrónico (ORVE, GEISER, REC e aplicacións certificadas) conectadas a SIR, a dixitalización nos postos de portelo con plena validez xurídica dos envíos entre as Oficinas de Rexistro, os asentos rexistrais xunto coa súa documentación adxunta dixitalizada envíanse electronicamente á oficina de destino no momento, sexa cal for a súa localización xeográfica a nivel de administración competente.

Prodúcense aforros pola supresión dos envíos en papel e mellórase o servizo pois os envíos realízanse de maneira instantánea.

Máis información sobre a solución SIR no CTT.

• Infraestruturas e servizos comúns