O Instituto de Estatística da Rioxa deseña dous novos indicadores para medir o impacto das políticas postas en marcha coa Axenda Dixital

• Escoitar

06 febreiro 2017

Trátase do Índice de Economía e Sociedade Dixital na Rioxa (DESI-Rioxa) e do Índice da Sociedade da Información da Rioxa (IRIS), que destacan a fortaleza da Rioxa en Conectividade e en Servicios Públicos Digitales.

O conselleiro de Administración Pública e Facenda, acompañado da directora do Instituto de Estatística da Rioxa, presentou os novos indicadores rioxanos da Sociedade da Información, que foron elaborados polo Instituto de Estatística da Rioxa "para medir os avances da nosa rexión cara a unha economía e unha sociedade dixital avanzada". Trátase do Índice de Economía e Sociedade Dixital na Rioxa (DESI-Rioxa) e o Índice da Sociedade da Información da Rioxa (IRIS).

Como explicaron desde o Goberno rioxano, un dos retos do mesmo para esta lexislatura é o da dixitalización. Co obxectivo de facer fronte a este gran obxectivo, emprenderon un proceso aberto, transparente e participativo para a elaboración da futura Axenda Dixital(Abre en nova xanela) . Para iso contou coa colaboración dun grupo de expertos, cuxas propostas se recolleron nun Informe de Recomendacións, que se someteu a consulta pública, e que agora o Executivo está a analizar para ver que medidas concretas incorporará á Axenda final, que o Goberno da Rioxa presentará este primeiro trimestre.

A análise do Instituto de Estatística da Rioxa é vital para medir e avaliar as políticas que se executarán para conseguir os Retos de Comunidade. Por este motivo, e en concreto no ámbito da dixitalización, o Instituto sintetizou en cifras a situación da Rioxa no ámbito TIC e a súa comparativa no ámbito europeo e nacional co obxectivo de coñecer cal é o grao de dixitalización da Rioxa, as nosas fortalezas e debilidades, e medir o impacto das medidas adoptadas no marco da Axenda Dixital", sinalou.

Para iso, o Instituto elaborou dous indicadores propios. Por unha banda, o Índice da Economía e a Sociedade Dixital da Rioxa (DESI-Rioxa), seguindo a metodoloxía europea, co fin de situar á nosa comunidade no marco europeo. E por outro, o Índice da Sociedade da Información da Rioxa (IRIS), un indicador de elaboración propia, máis acorde á realidade dixital nacional, que sintetiza 47 dos principais indicadores relacionados coas axendas dixitais, tanto europea, nacional como da Comunidade Autónoma da Rioxa.

Ambos os índices analizan cinco dimensións: Conectividade, Capital Humano, Uso de Internet, Integración da tecnoloxía dixital e Servicios Públicos Digitales.

Ambos os  indicadores pon de manifesto a fortaleza da Rioxa principalmente nas áreas de Servicios Públicos Digitales e Conectividade, o que supón apoia o traballo desenvolvido polo Goberno da Rioxa en materia de administración electrónica e conectividade co fin de lograr, por unha banda, unha administración máis moderna, eficaz e áxil; e por outro, mellorar a conectividade dos nosos municipios para incrementar a calidade de vida dos seus veciños e favorecer a vertebración territorial.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela) .

• Cidadán
  • Goberno aberto, Informes e Estudos