O Goberno Vasco integrado no Sistema de Interconexión de Rexistros

• Escoitar

07 decembro 2017

O 70% da poboación española conta cunha administración pública próxima integrada en SIR. Coa incorporación do País Vasco a SIR, amplíase a cobertura de SIR nas CCAA e espérase que esta incorporación impulse ás EELL desta Comunidade Autónoma a que intégrense tamén.

Mediante a integración do Goberno Vasco en SIR xa é posible tanto enviar como recibir electronicamente asentos rexistrais coa súa documentación adxunta dixitalizada por esta vía.

O Goberno Vasco interopera en SIR coa súa propia aplicación de rexistro certificada pola SGAD ao cumprir os requisitos técnicos necesarios.

As entradas por rexistro dixitalizadas, son o primeiro paso para que as administracións avancen na tramitación electrónica prevista na Lei 39/2015. Os documentos adxuntos aos asentos, deberían ser os primeiros en conformar os expedientes electrónicos asociados á tramitación dos procedementos.

A día de hoxe todas as CCAA poden recibir os asentos rexistrais electrónicos excepto Navarra, cuxa incorporación se espera proximamente.

Actualmente hai 3.374 Oficinas de Asistencia en materia de rexistro integradas en SIR, das cualesdesde as cales os cidadáns poden presentar os seus escritos, solicitudes e comunicacións presencialmente: 663 da Administración do Estado, 619 de CCAA e 2.063 de Entidades locais, 25 de Universidades e 4 doutras Institucións.

Ademais os interesados poden relacionarse electronicamente coas AAPP ben a través das súas sedes electrónicas ou desde os rexistros electrónicos. O Rexistro Electrónico permite enviar electronicamente escritos, solicitudes e comunicacións ás administracións integradas en SIR.

Máis información na solución SIR do CTT.

Fonte orixinal da noticia.(Abre en nova xanela)

• Infraestruturas e servizos comúns