Representa, la plataforma de validació de l'habilitació dels professionals, entra en funcionament

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

28 març 2016

El Registre d'Apoderats (REVA), el Registre de Funcionaris Habilitats (RFH), el Consell General de Col·legis Oficials de Graduats Socials D'Espanya i el Consell General de Col·legis De Gestors Administratius d'Espanya s'integren en Representa

Representa és un servici que permet disposar d'un punt comú per a la validació de l'habilitació i identitat dels professionals associats a col·lectius de representació de persones físiques o jurídiques. Aquesta representació i habilitació permet la tramitació d'un procediment administratiu en nom del ciutadà.

Representa permet:

• Comprovar si un representant pertany o no a un col·lectiu professional, o llista de col·lectius, i si està adherit a un determinat conveni que habilite a aquesta persona.
  • Comprovar els tipus de tràmits administratius que pot realitzar una persona en representació d'una altra.
  • Comprovar l'estat (Actiu, Inactiu, Temporal...) d'una persona que pertany a un determinat col·lectiu professional.
  • Comprovar si una persona pertany o no a un subcolectivo dins d'un col·lectiu professional.

Representa proporciona la informació de representació a través d'un servici web. Este servici web rep un NIF i opcionalment una llista de col·lectius i convenis, i retorna informació sobre els col·lectius als quals pertany.

Actualment es troben adherits a Representa quatre col·lectius: el Registre d'Apoderats ( REVA ), el Registre de Funcionaris Habilitats ( RFH ), el Consell General de Col·legis Oficials de Graduats Socials D'Espanya i el Consell General de Col·legis De Gestors Administratius d'Espanya.

Els clients consumidors de Representa podran validar l'habilitació dels professionals associats a dites col·lectives de representació de persones físiques o jurídiques.

Més informació sobre la solució REPRESENTA en CTT.

• Infraestructures i servicis comuns