accesskey_mod_content

A UE publica dous estudos relacionados coa facilitación da interacción dixital entre as administracións os e cidadáns e empresas

  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

27 decembro 2016

Ambos os estudos constitúen unha base de información valiosa e poderían inspirar as actividades actuais e futuras no marco do Plan de Acción da Comisión Europea sobre Goberno Electrónico 2016-2020.

Nun mercado único dixital, os servizos públicos deberían ser dixitais, abertos e transfronteirizos por deseño. Como parte do Plan de Acción da Comisión Europea sobre Goberno Electrónico 2016-2020(Abre en nova xanela) , as administracións públicas e as institucións públicas deberían proporcionar servizos públicos dixitais sen fronteiras e de extremo a extremo a todos os cidadáns e empresas antes de 2020.

Dous estudos da Comisión pon de relevo a forma en que os servizos abertos e de colaboración dixital, (OGS, polas súas siglas en inglés) pode mellorar a transparencia e a capacidade de resposta nos tratos dos cidadáns coa administración, crear confianza entre os sectores e proporcionar mellores servizos públicos.

No estudo " Cara a unha aplicación máis rápida e a adopción de mapas de goberno aberto(Abre en nova xanela) ", atopamos 395 exemplos inspiradores dos Servizos abertos de administración electrónica en toda Europa. Esta riqueza de datos e prácticas, é proba de éxito da cooperación entre as administracións públicas, as empresas, as organizacións e os cidadáns. Demostra como o proceso de dixitalización pode crear mellores oportunidades para todos e mostra concretamente como facer que suceda. A Comisión Europea dará visibilidade a estas mellores prácticas, apoiará os procesos políticos e investirá na innovación dixital no sector público.

O estudo “ A análise do valor da nova xeración de servizos de administración electrónica(Abre en nova xanela) ” identifica tres grupos de administración pública nos que os servizos gobernamentais abertos son máis valiosos:

  • Servizos humanos; na súa maioría a cidadáns que prestan apoio concreto, como saúde, educación e cultura.
  • Servizos administrativos; necesarios para o funcionamento do goberno
  • Servizos participativos e formulación de políticas (ou Servizos abertos e participativos de toma de decisións).

A pesar de que variaron os niveis de custos, diferentes prazos para o éxito e xogar diversos roles no proceso de construción de confianza, é a través da interacción deste tres grupos que a OGS pode florecer en beneficio de todos.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela) .

  • Servizos electrónicos
  • Cidadán
  • Empresa