L'última versió de Google Chrome ja ha desactivat JAVA

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

16 abril 2015

El client @signa explica com forçar en google chrome l'activació de JAVA, opció que estarà únicament disponible fins a setembre de 2015, per permetre continuar usant l'applet java Client @signa.

El suport per NPAPI ha estat desactivat per defecte en Google Chrome, sent possible la seva habilitació temporal (fins a setembre de 2015) per als usuaris avançats a través de chrome://flags/#enable-npapi. Aquesta activació és necessària perquè pugui ejectuarse l'applet Java Client @Signa.

Els passos a seguir per a aquesta activació han estat descrits pel client @signa en la notícia  " Google Chrome ha desactivat l'execució de Java ".

Així mateix, des del mes de març ja està disponible la versió Beta del Client @Signa que permet l'execució en entorns que no suporten JAVA i que serà la solució definitiva a aquesta problemàtica.

• Identitat i Signatura electrònica
  • Infraestructures i serveis comuns