Filtrado
(Ningún campo obrigatorio)
Filtrar por etiquetas

• 17 xaneiro 2018

Dispoñible a listaxe das Cámaras de Comercio de DIR3.

Logo DIR3

A relación de Cámaras de Comercio xa pode descargarse en formato Excel e conterá os datos identificativos de cada unidade así como información da súa unidade responsable.

• Centro de Transferencia de Tecnoloxía
  • 11 xaneiro 2018

Aprobado o Plan de Administración Electrónica de Aragón 2018-2020

O Consello de Goberno deu o visto e prace ao Plan de Administración Electrónica de Aragón 2018-2020, realizado polo Departamento de Innovación, Investigación e Universidade a través da dirección xeral de Administración Electrónica e Sociedade da Información. En total, vaise a realizar un investimento de case 13 millóns de euros, dividida en tres plurianuais.

• Cidadán
  • 11 xaneiro 2018

O CCN publicou o Catálogo de Produtos de Seguridade do TIC (CPSTIC)

logo CCN-CERT

O CCN publicou o Catálogo de Produtos de Seguridade do TIC (CPSTIC), co fin presentar a listaxe de produtos STIC de referencia, co que se pretende ofrecer un nivel mínimo de confianza ao usuario que compra devanditos produtos. Complementando ao Catálogo, publicouse o Método de Clasificación do Catálogo de Produtos de Seguridade TIC.

• 10 xaneiro 2018

A Comisión Europea ha publicado o eGovernment Benchmark 2017

Logo Comisión Europea

O estudo, baseado en 10.000 sitios web en todos os países da UE, céntrase no concepto de  “evento vital”. O catro eventos contemplados no informe son: comezar un negocio, perder e atopar un traballo, estudar e a vida familiar.

• Cidadán
  • 04 xaneiro 2018

O PAe lanza unha versión reducida en inglés

O PAe acaba de publicar unha nova sección co obxectivo de dar unha visión global da administración electrónica española aos usuarios estranxeiros.

• 27 decembro 2017

Novo boletín de Indicadores de Administración Electrónica

logo obsae

Publicouse un novo boletín de indicadores do OBSAE cos datos dispoñibles ata novembro de 2017.

• Observatorio de Administración Electrónica
    • Interoperabilidade
    • Identidade e Firma electrónica
  • 22 decembro 2017

Premio de Nacións Unidas ao Servizo Público (UNPSA) 2018

Logotipo UNPAN

Ata o próximo 7 de febreiro está aberto o prazo de presentación de nomeamentos ao Premio de Servizo Público das Nacións Unidas, o máis prestixioso recoñecemento internacional á excelencia no servizo público

• Accesibilidade
    • Cooperación interadministrativa
  • 20 decembro 2017

Éxito do XI Xornadas Seguridade CCN-CERT

Logo CCN-CERT

A vicepresidenta avanzou a creación dun Centro de Operacións de Seguridade da Administración Xeral do Estado (SOC-AGE) para o ano 2018.

• 15 decembro 2017

Publicada guía sobre como facer e avaliar apps accesibles

logo Observatorio Accesibilidade Web

Utilizando esta guía será posible xerar aplicacións móbiles nativas accesibles para os principais sistemas operativos do mercado (Android, iOS e/ou Windows), así como avaliar o nivel de accesibilidade das mesmas.

• Accesibilidade
  • 14 decembro 2017

Novas funcionalidades do Portal Datos.gob.es

Logo de Datos.gob

Datos.gob.es actualízase incorporando novas funcionalidades coa finalidade de achegar, tanto aos organismos publicadores como aos usuarios, máis datos sobre a información e a actividade xerada no portal, presentándoos de modo gráfico para unha mellor visualización.

• Goberno aberto
  • 12 decembro 2017

Dispoñible o modelo de datos do Expediente Dixital do Docente

O Expediente Dixital do Docente é un modelo de datos deseñado para conter a información relativa á historia académica e profesional do persoal docente nas etapas educativas non universitarias.

• Centro de Transferencia de Tecnoloxía
  • 11 decembro 2017

A optimización dos portais de datos abertos

Logo de Datos.gob

A apertura dos datos non debería ser un fin en si mesmo. Os portais open data creados sen un obxectivo claro, carentes dun plan ben definido para atraer visitantes, adoitan caer en desuso co tempo.

• Goberno aberto
  • 07 decembro 2017

O Goberno Vasco integrado no Sistema de Interconexión de Rexistros

logo SIR

O 70% da poboación española conta cunha administración pública próxima integrada en SIR. Coa incorporación do País Vasco a SIR, amplíase a cobertura de SIR nas CCAA e espérase que esta incorporación impulse ás EELL desta Comunidade Autónoma a que se integren tamén.

• 04 decembro 2017

Aprobada a Estratexia de Seguridade Nacional 2017

Esta Estratexia é a primeira elaborada segundo o previsto na Lei de Seguridade Nacional, do 28 de setembro de 2015. O seu proceso de elaboración acordouse no Consello de Seguridade Nacional, na súa reunión do 20 de xaneiro deste ano.

(Ningún campo obrigatorio)
Filtrar por etiquetas