Esdeveniments

29ª Edició Congrés&Expo ASLAN2022: Digitalització és futur

• Palacio de Congressos d'IFEMA, Madrid.
  • 18 maig 2022 - 19 maig 2022
  • 9:00

L'Associació @aslan, que agrupa a 163 fabricants i proveïdors especialitzats en innovació digital i ciberseguretat, organitza els dies 18 i 19 de maig en el Palau de Congressos d'Ifema, la 29ª edició del Congrés&Expo ASLAN2022 Madrid sota el títol «Digitalització És Futur». Un gran esdeveniment anual que reunirà a Madrid a més de 7.500 professionals interessats en tecnologies per accelerar la transició digital.

La ciberseguretat, infraestructures hibridas, analítica avançada, centres de dades, etc. són essencials per impulsar l'economia digital. Vivim un canvi de paradigma sense precedents, en el qual la tecnologia és una prioritat per a empreses i governs. La capacitat de resiliència, d'oferir millors serveis i d'afrontar els grans reptes d'aquesta dècada, està en mans dels equips de transformació digital.

En aquesta nova edició s'abordaran qüestions de plena actualitat com:

• Digitalització i protecció de sectors clau per a la recuperació econòmica i millora de la competitivitat.
  • El canal de distribució TIC com a palanca per avançar en la digitalització de la PIME.
  • El repte de la modernització i digitalització de l'AGE i l'Administració Pública Territorial.
  • L'oportunitat de desenvolupar la indústria nacional de serveis gestionats de ciberseguretat.
  • Centres de dades i connectivitat, una oportunitat per consolidar Madrid i Espanya com un hub digital per al sud d'Europa.
  • Impuls de la connectivitat i infraestructures digitals derivat dels projectes estratègics Fons UE.

#ASLAN2022 oferirà una visió completa dels avanços en innovació TU i ciberseguretat de fabricants de referència i partners tecnològics especialitzats, experiències de CIOs/CTOs/CISOs que estan liderant projectes de digitalització en sectors clau com la sanitat, indústria o transports i tota l'actualitat sobre les oportunitats que ofereixen els fons europeus de recuperació per desenvolupar tot el potencial de tecnologies com a 5G o la Intel·ligència Artificial.

Dirigit a:

• Responsables de tecnologia en l'Adm. central, regional i local i serveis públics: Educació, Sanitat, Seguretat i Transport.
  • Equips de transformació digital en sectors clau de l'economia: Industrial, Mitjana, Logística i transport, Energètic, Banca/Segurs/Segurs, Distribució (Retail), Turisme i oci, Immobiliari i construcció, etc.
  • Canal: integradors i consultores especialitzades en transformació digital.
  • Operadors TELCO, centres  de dades i proveïdors de serveis cloud.

Un entorn professional i dinàmic, amb continguts de qualitat, en el qual durant dos dies tots els interessats podran reunir-se, actualitzar coneixements i debatre amb experts del món de la ciberseguretat i infraestructures digitals connectades.

Dins d'aquest Congrés, se celebrarà el V Encontre Anual Nacional d'Experts en Tecnologies en l'Administració Pública, que reunirà a responsables i experts de tecnologia en les administracions públiques, amb l'objectiu de compartir experiències i analitzar les principals tendències tecnològiques per oferir millors serveis al ciutadà, oportunitats del Pla Espanya Digital 2025, situació dels fons Next Generation EU, així com els reptes normatius i pressupostaris per afrontar la compra pública innovadora, etc.

Web del Congrés ASLAN2022(Obre en nova finestra)

Programa complet(Obre en nova finestra)

V Encontre Nacional d'Experts en Tecnologies en l'Administració Pública(Obre en nova finestra)

Inscripció(Obre en nova finestra)