Esdeveniments

FÒRUM NOVA ADMINISTRACIÓ. Transformant Persones, Equips, Talent i Cultura

• Centre d'Art d'Alcobendas. Calle Mariano Sebastián Izuel nº 9. 28100 Alcobendas, Madrid
  • 13 novembre 2018 - 14 novembre 2018
  • De 09:30 a 19:00 hores 1ª jornada. De 9:00 a 14:00 hores 2ª jornada

El primer fòrum sobre Recursos Humans i el seu àmbit d'acció en les Administracions Públiques que tindrà lloc els dies 13 i 14 de novembre al Centre d'Art d'Alcobendas promogut pel Club d'Innovació (Obre en nova finestra) i l'Ajuntament Ajuntament d'Alcobendas (Obre en nova finestra) i amb el suport de la FEMP i altres institucions, neix amb l'objectiu de debatre sobre els reptes de la transformació de les nostres administracions davant un nou escenari legal, tecnològic i social.

Aquest FÒRUM que serà referència en el sector i que respon a un clam per part dels responsables públics, permetrà debatre i trobar propostes i solucions davant el nou escenari. Un debat que no s'ha produït a nivell nacional des de fa almenys sis anys i que ara de la mà d'un extraordinari elenc d'experts que participen en el seu Comite de Programa , ens obriran la ment a noves oportunitats i noves formes de treballar, nous serveis i plantejaments innovadors.

Una gran oportunitat de trobar-se amb prop de mig miler de responsables públics en matèria de personal, organització, formació, selecció i adreça pública. Es presentaran experiències, casos d'èxit i tallers per donar a conèixer propostes, plataformes o serveis a entitats locals, territorials, empreses públiques i institucions.

Ponents i Comitè de programa(Obre en nova finestra)

Inscripció(Obre en nova finestra)

Font original de l'esdeveniment (Obre en nova finestra)

• Infraestructures i serveis comuns