• Escoitar

I Taller do Proxecto eIDAS

• Edificio das Naves, Sala Think Tank. c/ Juan Verdeguer 16. Valencia.
  • 27 febreiro 2018
  • 09:30

O taller, que se celebrará o día 27 de febreiro en Valencia, tratará os diferentes aspectos do proxecto CONNECTING PUBLIC SERVICES TO THE SPANISH EIDAS NODE, un programa coordinado polo Ministerio de Facenda e Función Pública no que colaboran diferentes entidades para conectar os seus servizos públicos electrónicos coa plataforma eIDAS

O obxectivo do proxecto eIDAS é permitir aos cidadáns da UE o acceso aos servizos públicos en España, a través da interconexión destes servizos con nodo eIDAS español.

O proxecto supuxo a integración dos servizos por parte do goberno nacional, os gobernos rexionais e locais, e as universidades, baseándose na existencia do sistema Cl@ve , unha pasarela de identidade electrónica nacional que proporciona aos usuarios diferentes métodos de autenticación de identidade electrónica. Actualmente, o acceso á identificación electrónica exterior conséguese a través da plataforma STORK , sendo a intención substituíla pola plataforma eIDAS.

O Concello de Valencia, a través do SERTIC (Servizo de Tecnoloxías da Información e a Comunicación) e a Fundación As Naves, participan neste proxecto e organizan esta reunión para dar a coñecer a outras entidades interesadas a importancia do regulamento eIDAS, para explicar o obxecto do proxecto e o proceso seguido por Valencia para a conexión ao nodo eIDAS e para abrir debate sobre os próximos pasos a desenvolver.

Ademais, explicaranse as bases do instrumento CEF Telecom(Abre en nova xanela) (Connecting Europe Facility in Telecom) da Unión Europea que ofrece financiamento para facilitar a interacción transfronteiriza entre as administracións públicas, as empresas e os cidadáns, mediante o despregamento de infraestruturas de servizos dixitais e redes de banda larga.

O programa do Taller será a seguinte:

• 9:30 - 9:45 Benvida e presentación dos asistentes (Xema Roig, Fundación As Naves Concello de Valencia)
  • 9:45 - 10:15 Breve Introdución sobre o regulamento europeo eIDAS e explicación do proxecto (Aleida Alcaide, Xefa de Área da Secretaría Xeral de Administración Dixital do Ministerio de Facenda e Función Pública, conectarase en videoconferencia)
  • 10:15 - 10:45 Desenvolvemento do Concello de Valencia no proxecto (Pedro Belenguer, SERTIC Concello de Valencia)
  • 10:45 - 11:00 Debate entre os asistentes ao taller sobre os próximos pasos para a integración dos servizos públicos electrónicos coa plataforma eIDAS (selección da forma de identidade electrónica común, por exemplo a través do NIE, etc.) (Moderado por Jose Rocha, Leading Management Technology S.L)
  • 11:00 - 11:30 Programa de financiación CEF Telecom de la Unión Europea (Jose Rocha, Leading Management Technology S.L.)

Confirmación de asistencia e máis información no e-mail  gema.roig@lasnaves.com