Esdeveniments

I Congrés Nacional d'arxiu i document electrònic – cnADe 2018

• Centre Cívic José Saramago . Avinguda Mar Mediterrani 24, Leganés (28915 Madrid)
  • 24 gener 2018 - 25 gener 2018
  • 09:00

L'Ajuntament de Leganés i el Club d'Innovació promouen la convocatòria de el “I Congrés Nacional d'arxiu i document electrònic” (cnADe) per als dies 24 i 25 de gener de 2018 que tindrà la seva seu al Centre Cívic José Saramago de Leganés.

Era una aspiració de Club d'Innovació des de fa anys el ​poder oferir als responsables públics de les àrees d'arxiu i documentació i d'administració electrònica un congrés a la seva mesura en el qual debatre i conèixer la realitat i els reptes del que ara passa a ser essencial en les nostres administracions: l'Arxiu i el Document electrònic com a base de tota la gestió administrativa.

Set edicions del congrés CNIS rebent sol·licituds de més continguts i més debat sobre aquestes matèries cristal·litzen al moment més crític per a aquestes funcions, l'aplicació en breu de forma obligada de les lleis 39 i 40.

Ara el suport de l'Ajuntament de Leganés va a fer possible reunir a la seva ciutat als responsables més respresentativos d'aquesta matèria i a l'ampli col·lectiu d'arxivers, documentalistes, bibliotecaris, tècnics i juristes vinguts de tots els racons d'Espanya.

El Centre Cívic José Saramago, és un espai adequat per poder oferir als assistents i ponents un ampli i equipat auditori, sales d'exposició, debats i tallers i zones de networking, concordes amb les necessitats plantejades per al Congrés. Situat en una zona oberta, amb bones comunicacions amb Madrid, via Rodalies i Metro (Metrosur) i amb accés ràpid des de la M40 i amb una oferta hotelera àmplia, serà un lloc d'encontre extraordinari per a dues jornades de treball intens i d'impuls de sector públic i privat en la matèria.

Per cobrir el repte de satisfer els interessos de tots els assistents, es comptarà amb un Comitè de Programa compost per representants de les principals institucions i sectors implicats: Ministeri d'Hisenda i Funció Pública, Federació Espanyola de Municipis i Províncies, Comunitats Autònomes, ajuntaments i Ministeri d'Educació, Cultura i Esport, entre uns altres.

Web del congrés(Obre en nova finestra)

Programa(Obre en nova finestra)

Font original de l'esdeveniment(Obre en nova finestra)

Paylist dels vídeos de les ponències(Obre en nova finestra)