accesskey_mod_content

Esdeveniments

  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

AMETIC-Congrés sobre Factura electrònica

  • Saló d'actes de la SETSI. Calli Capità Hi hagi, 41 Madrid
  • 25 novembre 2014

A pocs mesos de la data límit del 15 de gener de 2015, que obliga a emetre factures electròniques cap a l'Administració i en determinats sectors d'activitat d'especial rellevància per a l'economia del país, AMETIC organitza el seu Congrés sobre Factura Electrònica que es desenvolupa en el punt d'inflexió per conèixer quin és la situació real del canvi.

La Llei 25/2013 ha definit un camí que permetrà donar un impuls significatiu a la gestió de les factures, a més de millorar la productivitat i eficiència de les empreses del país. Abordar el canvi només per complir amb l'obligatorietat és desaprofitar els avantatges que altres empreses ja estan obtenint.

OBJECTIUS
El Congrés de Factura Electrònica d'AMETIC constitueix un esdeveniment que permet conèixer l'estat de la factura electrònica a nivell nacional.

Al llarg de la jornada es desenvoluparan ponències, taules rodones, i debats entorn de/entorn de la factura electrònica, totes elles de gran rellevància al moment clau de celebració del congrés.

A QUI VA DIRIGIT
Directius d'empreses i organitzacions que siguin proveïdors de l'Administració pública, tant General, com a autonòmica o local.
Professionals que desenvolupin funcions tècniques, comercials o de gestió, que desitgin conèixer més sobre la factura electrònica.
Funcionaris de l'Administració que desitgin ampliar coneixements sobre el sector tecnològic.
Situació de les AAPP i l'Impuls de la Llei 25/2013

L'obligatorietat de l'ús de la factura electrònica no només ha implicats canvis en el sector privat i el sector públic. L'Administració està realitzant un gran esforç per assimilar i realitzar els canvis oportuns per estar en disposició de rebre factura electrònica d'acord als requisits establerts en la normativa actual.

Els diferents nivells, grandària i varietat de l'Administració a Espanya han fet que la decisió de com abordar aquest projecte sigui diferent. Aquest mòdul li permetrà conèixer com s'ha anat realitzant el canvi tant en l'Administració General d'Estat com en l'autonòmica i local, a més de comptar amb una foto de la situació així com dels diversos casos que s'estan donant i que afecten a la seva empresa.

Claus del canvi.
Abordar un projecte de factura electrònica en la situació actual implica prendre en compte algunes variables. En aquest mòdul alguns experts en la material li explicaran l'imprescindible per treure el màxim partit del canvi.

La Interoperabilitat i la capacitat de comunicar amb tots els punts i la seva diversitat, controlar la informació addicional i característiques puntuals que sol·liciten les entitats tant del sector privat com a públic (DIR3...) per gestionar les seves factures, així com, la necessitat de comptar amb un servei de factura electrònica global, són, entre unes altres, algunes de les claus que li seran mostrades.

Mesa de Debat: Sectors obligats a emetre factures.
La Llei 25/2013 compte entre els seus textos amb un gran canvi que afecta de forma directa a les empreses de determinats sectors d'activitat. Les Entitats financeres i d'assegurances, Utilities (gas, electricitat i aigua), telcos, agències de viatges, transports de viatgers, comerç al detall… aquestes obligades a treballar amb factura electrònica també.

Aquest mòdul li permetrà conèixer des del punt de vista del sector privat com estan abordant aquest canvi i com pot afectar la possibilitat de multes per incompliment.

Moderat per la CEOE comptarem amb diversos casos d'empreses dels sectors afectats.

Al voltant de la factura (tecnologia i altres documents)
La factura electrònica és un canvi amb una important variant tecnològica. En aquest mòdul es podrà comprovar com s'ha abordat la integració amb els sistemes d'informació o ERPs així com la tecnologia i iniciatives que ha engegat l'Administració per connectar i enviar factures als diferents punts d'entrada.

D'igual manera no oblidarem que la factura és un altre document més en la relació amb l'Administració i amb els seus clients i proveïdors. Sabrem com altres empreses ja han aprofitat aquest canvi per ampliar l'intercanvi de documents.

Agenda provisional(Obre en nova finestra)          Inscripcions(Obre en nova finestra)

Font original de l'esdeveniment(Obre en nova finestra)

  • Empresa
  • Serveis electrònics
  • Cooperació interadministrativa