Aquest lloc web ha estat traduït per un programari de traducció automàtica sense revisió posterior per traductors. Més informació en: enllaç ocultar
accesskey_mod_content
-

Servei de Verificació i Consulta de Dades: Plataforma d'Intermediació

  • Nom Abreujat:
    PID - SVD
    Accessos Directes:
    Accés al Servei en Producció (Obri en nova finestra)
    Resum:
    Permet verificar o consultar les dades d'un ciutadà que ha iniciat un tràmit amb l'entitat. D'aquesta manera, el ciutadà no haurà d'aportar documents acreditatius per exemple d'identitat ni de residència, entre molts uns altres en els tràmits que inicie.
    En 2017 es van superar els 80 serveis disponibles.
    Destinataris:
    Qualsevol Administració Pública
    Organismes Responsables:
    Ministeri de Política Territorial i Funció Pública
    Secretaria d'Estat de Funció Pública
    Secretaria General d'Administració Digital
    Manera d'Ús:
    Servei en xarxa integrable en aplicacions del client
    Contacte:

    Centre d'Atenció a Integradors i Desenvolupadors (CAID):

    Per a comunicar una incidència o sol·licitud de suport al Centre d'Atenció a Integradors i Desenvolupadors (CAID) emplene el formulari Web d'obertura de sol·licituds de suport tècnic(Obri en nova finestra)   Https://soportecaid.redsara.es

    Igualment per a sol·licituds d'autorització als serveis, com la Consulta d'Inexistència de Delictes Sexuals, Dades d'identitat, etc..

    Tipus de Solució:
    Actiu semàntic , Infraestructura o servei comú
    Estat de la Solució:
    Producció
    Àrea orgànica:
    Estatal
    Àrea tècnica:
    Serveis horitzontals per a les AA.PP , Actius semàntics
    Àrea funcional:
    Documents Personals , Administració
    Llicencia:
    No aplica
    Nivell Interoperabilitat:
    Tècnic , Polític
    Llenguatge de Programació:
    JAVA , XML

    Descripció

    Finalitat:

    En la política de fer més senzilla la relació del ciutadà amb l'Administració General de l'Estat, la Llei 39/2015(Obri en nova finestra) , de 2 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú estableix, en el seu article 28.2, el dret del ciutadà a no aportar les dades i documents que obren en poder de les Administracions Públiques, les quals utilitzaran mitjans electrònics per a recaptar aquesta informació sempre que, en el cas de dades de caràcter personal, es compte amb el consentiment dels interessats.

    No obstant açò, en els procediments administratius, ha sigut habitual la petició de documents acreditatius com d'identitat i del lloc de residència a l'efecte de verificar aquestes dades personals. Amb Reials decrets 522/2006(Obri en nova finestra) , i RD 523/2006(Obri en nova finestra) , de 28 d'abril, se suprimeix la necessitat d'aportar aquests documents en tots els procediments de l'AGE i dels seus organismes públics vinculats o depenents. No obstant açò, la verificació d'aquestes dades, segueix sent essencial per a la tramitació dels procediments.

    Els serveis de verificació i consulta de dades de la plataforma d'Intermediació de dades permeten que qualsevol organisme de l'Administració, puga consultar o verificar aquestes dades, sense necessitat de sol·licitar l'aportació dels corresponents documents acreditatius, permetent així fer efectiva aquesta supressió.

    Objectiu:

    L'objectiu del serveis de verificació de dades, és fer possible la validació, per mitjans electrònics.

    Amb aquests serveis es pretén:

    • Donar compliment als drets reconeguts en l'article 28.2 de la Llei 39/2015(Obri en nova finestra) del Procediment Administratiu Comú de les Administracions.
    • Fer més còmode per al ciutadà l'inici dels tràmits, evitant que haja d'adjuntar a la sol·licitud documents que acrediten la seua identitat i el seu empadronament.
    • Simplificar la tramitació dels procediments administratius.
    • Reduir el volum de paper gestionat en l'Administració.

    Descripció:

    Les consultes als serveis de verificació de dades, es poden realitzar de forma automatitzada des d'una aplicació de gestió d'un tràmit, adaptades per a invocar els Webservice proporcionats pel servei.

    Actualment en SVD es poden verificar els següents tipus de dades:

    Serveis de Verificació i Consulta de Dades d'Identitat (SVDI):

    A través de la plataforma d'intermediació posa a la disposició dels organismes públics dos serveis, Verificació i Consulta de Dades d'Identitat.Aquest servei permet consultar o verificar les dades d'identitat d'un ciutadà. La validació d'aquestes dades es realitza contra les Bases de dades de l'organisme que els custòdia: Direcció general Policia (DGP).

    • La verificació de dades d'identitat, permet confirmar o verificar que un determinat conjunt de dades corresponen al nombre d'identificació introduït per l'usuari.
    • El servei de consulta de dades d'identitat, permet obtenir les dades d'un determinat document d'identitat a partir del nombre d'identificació del mateix (DNI/NIE o Nombre de Suport).

    En tots dos casos, la petició que rep el sistema, ha de venir signada per l'organisme que realitza la consulta.

    Servei de Verificació de Dades de Residència (SVDR):

    Aquests serveis són els encarregats de consultar a l'INE les dades d'empadronament d'un ciutadà per a aquells organismes que requerisquen d'un certificat d'empadronament d'un ciutadà. Retorna l'adreça que consta a data actual.Per a la verificació de les dades de residència existeixen tres serveis:

    • Servei de Verificació de Dades de Residència: Respon afirmativament o Negativament si una persona resideix dins d'un àmbit o àrea geogràfica determinada, delimitada per la província i/o el municipi a data actual. No inclou referència temporal ni informació històrica.
    • Servei de Verificació-consulta de Dades de Residència Estesa: No inclou referència temporal, informació històrica, ni relació de convivència. És a dir, no és possible a través d'aquest servei saber la data en la qual el ciutadà va realitzar l'últim padró, ni les dades d'anteriors domicilis, ni les persones que conviuen en el mateix domicili que ell.
    • Servei de Consulta de Dades de Residència amb Data de l'última Variació: Inclou sobre el servei de Dades de residència Estès, la data de l'última variació padronal vàlida (Alta o modificació). No inclou informació històrica, ni relació de convivència. És a dir, no és possible a través d'aquest servei saber les dades d'anteriors domicilis, ni les persones que conviuen en el mateix domicili que ell. La referència temporal inclosa, si permet conèixer la data en la qual el ciutadà va realitzar l'últim padró, i en la majoria dels casos, si es compleixen els requisits de temps de residència en un domicili o zona geogràfica (Regió, província, municipi).

    Es recomana usar els serveis de Verificació de Dades de Residència i de Consulta de Dades de Residència amb Data de l'última Variació.

    Servei de Verificació de Dades de Prestació de Desocupació (SVDP):

    Per part del Servei Públic d'Ocupació Estatal, SPEE-INEM, es posen a disposició els següents serveis per a ser accessibles per tots els organismes públics:

    • El Servei de Verificació de Dades de Desocupació (SVDSPEESITWS01) proporcionarà informació sobre el certificat de l'última situació de prestacions.
    • El Servei de Verificació d'Imports Actuals (SVDSPEEIACT) proporcionarà informació sobre el certificat d'Imports Actuals.
    • El Servei de Verificació d'Imports per Períodes (SVDSPEEIPER) proporcionarà informació sobre el certificat d'Imports en un Període determinat.

    Servei de Verificació de Dades de Títols Oficials (SVDT):

    El Ministeri d'Educació posa a la disposició de tots els organismes públics els serveis:

    • Els Serveis de Consulta i Verificació de Títols Universitaris
    • Els Serveis de Consulta i Verificació de Títols No Universitaris.

    Aquests serveis arrepleguen els títols oficials registrats per a un ciutadà. En el cas dels títols universitaris, és necessari haver pagat la Taxa d'Expedició perquè el servei mostre la informació relativa al títol.

    Servei de Verificació de Dades de la TGSS:

    En aquesta versió de la Plataforma d'Intermediació de Serveis, s'han mitjançat els certificats de Verificació de Dades d'Estar al Corrent de Pagament d'Obligacions amb la Seguretat Social i de Verificació de Dades d'Estar donat d'Alta en la Seguretat Social.

    • En el Servei de Verificació de Dades d'Estar al Corrent de Pagament d'Obligacions amb la Seguretat Social, la plataforma d'Intermediació serà la responsable de consultar al servei de la TGSS per a verificar si una persona física o jurídica, es troba al corrent de pagament amb la Seguretat Social.
    • En el Servei de Verificació de Dades d'Estar donat d'Alta en la Seguretat Social, la plataforma d'Intermediació serà la responsable de consultar al servei de la TGSS si una persona física es troba donada d'alta en la Seguretat Social en una data determinada.

    Servei de Verificació de Dades de l'AEAT:

    L'Agència Tributària disposa a través d'Intermediació del Servei de Consulta d'estar al corrent de pagament de les obligacions tributàries. Aquest servei, està al seu torn dividit en quatre, depenent de la
    finalitat amb la qual es realitza la consulta:

    • ECOT101I: Contractes amb Administracions Públiques.
    • ECOT102I: Autoritzacions de llicències de transport.
    • ECOT103I: Ajudes i subvencions.
    • ECOT104I: Permisos de residència i treball per a estrangers.
    • ECOTGENI: Altres finalitats

    En els certificats d'estar al corrent de les obligacions tributàries s'indicarà el caràcter positiu o negatiu de la certificació. S'entendrà que un obligat tributari es troba al corrent dels seus
    obligacions tributàries quan es verifiquen els requisits continguts en l'article 74.1 del Reglament General de les actuacions i els procediments de gestió i inspecció tributària i de desenvolupament de les
    normes comunes dels procediments d'aplicació dels tributs, aprovat pel Reial decret 1065/2007(Obri en nova finestra) , de 27 de juliol (BOE del 5 de setembre). Per contra, el certificat serà negatiu quan
    concórreguen totes o alguna de les circumstàncies següents:

    1. Falta de presentació d'una autoliquidació o declaració a la qual el contribuent estiguera obligat a presentar en els últims dotze mesos precedents als dos mesos immediatament anteriors a la data de sol·licitud; 
    2. Manteniment de deutes o sancions tributàries en període executiu amb l'Agència Tributària sense que aquestes es troben ajornades, fraccionades o suspeses;
    3. Tenir pendents d'ingrés responsabilitats civils derivades de delicte contra la Hisenda Pública declarades per sentència ferma;
    4. No estar donat d'alta en el cens d'empresaris, professionals o retenedores, quan es tracte de persones o entitats obligats a estar en aquest cens i no estar donat d'alta en l'Impost sobre Activitats Econòmiques, quan es tracte de subjectes passius no exempts de l'impost.

    Servei de Verificació de Dades Cadastrals:

    A través de la Plataforma d'Intermediació de Serveis, es pot accedir als següents certificats oferits per la Direcció general de Cadastre:

    • Consulta de Dades Cadastrals. Mitjançant aquest servei, s'obté informació de dades cadastrals d'acord a diferents paràmetres de cerca: Cerca per DNI o NIE i Cognoms i Nom: Retorna totes les dades cadastrals dels immobles que figuren en la base de dades del Cadastre associats a aqueix DNI o NIE. En cas d'incloure nom i cognoms, la cerca es fita.
    • Certificació de titularitat. Mitjançant aquest servei s'obté una certificació de titularitat d'un ben immoble. Permet obtenir una certificació de titularitat cadastral, és a dir un document que certifica els immobles associats a un titular cadastral, o bé la circumstància de no figurar com a titular cadastral de béns immobles en la base de dades del Cadastre. La consulta es realitza per DNI o NIE, però es pot limitar l'àmbit de la consulta per a una comunitat autònoma, dins d'aquesta una província i dins d'aquesta un municipi. També es pot limitar la consulta per tipologia dels béns immobles (urbans, rústics o de característiques especials).
    • Consulta de Béns Immobles. Mitjançant aquest servei s'obté informació de dades cadastrals d'acord a la Referència Cadastral introduïda o a través de la referència de polígon i/o parcel·la.
    • Obtenir Descriptiva i Gràfica. Permet obtenir una certificació descriptiva i gràfica d'un immoble. Per a açò s'ha d'identificar unívocament l'immoble en el missatge de petició mitjançant els codis (INE) de província i municipi, més els 18 primers dígits de la referència cadastral, o bé el polígon i la parcel·la en cas que fóra un immoble rústic. Poden accedir a ell els usuaris registrats que disposen de servei de consulta i certificació de béns immobles i solament es podran obtenir certificacions descriptives i gràfiques d'immobles que es troben dins de l'àmbit de consulta.
    • Verificació de certificació per codi CSV.

    Servei de Consulta de Nivell i Grau de Dependència:

    La Plataforma d'Intermediació serà la responsable de consultar al servei de l'IMSERSO per a obtenir les dades relatives al Nivell i Grau de Dependència.
    Les aplicacions clients/requirentes que desitgen consultar aquest servei, ho faran a través de la Plataforma d'Intermediació. Aquesta serà la responsable de la identificació i autenticació d'aplicacions/requirentes, així com del tractament dels missatges intercanviats amb el servei publicat per l'IMSERSO.

    Aquest servei proporciona la següent informació en relació al grau i nivell de dependència d'un ciutadà:

    • Nombre de l'expedient en vigor
    • Grau i nivell de dependència.

    Servei de Consulta de Prestacions Públiques:

    L'INSS, a través de la Plataforma d'Intermediació, posa a la disposició de tots els organismes públics el servei de Consulta de les prestacions del Registre de Prestacions Socials Públiques i les d'Incapacitat Temporal i Maternitat. Aquest servei proporciona la següent informació en relació a les prestacions percebudes per un ciutadà a data actual:

    • Data de procés: Data en la qual es fa la consulta
    • Nom i cognoms: Nom i cognoms de la persona per a la qual es realitza la consulta
    • Codi i descripció de la prestació
    • Import de la prestació

    Servei de Consulta de Dades del M. Justícia:

    El Ministeri de Justícia, a través de la Plataforma d'Intermediació, posa a la disposició de tots els organismes públics els serveis:

    • Servei de Consulta de Naixement.
    • Servei de Consulta de Matrimoni.
    • Servei de Consulta de Defunció.
    • Servei de Consulta d'Inexistència d'antecedents penals
    • Servei de Consulta d'Inexistència d'antecedents penals de naturalesa Sexual 

    Servei de Consulta d'entitats asseguradores i reaseguradoras:

    La Direcció general d'Assegurances i Fons de Pensions (DGSFP), a través de la Plataforma d'Intermediació, posa a la disposició de tots els organismes públics:

    • Consulta d'entitats asseguradores i reaseguradoras
    • Consulta de mediadors d'assegurances i corredors de reassegurances
    • Consulta de plans i fons de pensions
    • Consulta de dades de solvència requerits per a participar en concursos públics

    Servei d'Impost sobre Activitats Econòmiques (IAE) Govern de Navarra:

    Aquest servei retorna al sol·licitant (organisme públic) el conjunt d'epígrafs de l'Impost d'Activitats Econòmiques en els quals es troba matriculat un contribuent o titular en un any indicat.

    Servei d'Impost sobre Activitats Econòmiques (IAE) Govern del País Basc:

    Aquest servei retorna al sol·licitant (organisme públic) el conjunt d'epígrafs de l'Impost d'Activitats Econòmiques en els quals es troba matriculat un contribuent o titular en un any indicat.

    Servei de Consulta de Signatures per a Legalització Diplomàtica de Documents Públics Estrangers del M. Justícia:

    El Ministeri d'Exterioros i Cooperació, a través de la Plataforma d'Intermediació, posa a la disposició de tots els organismes públics el servei de Consulta de Signatures per a Legalització Diplomàtica de Documents Públics Estrangers. El servei ofereix una llista de càrrecs on s'indica informació referent al càrrec així com una o diverses imatges de la seua signatura digitalitzada.

    Serveis de Poders Notarials del Consell General del Notariat:

    El Consell General del Notariat, a través de la Plataforma d'Intermediació, posa a la disposició de tots els organismes públics:

      • Consulta de Subsistència de Poders Notarials
      • Consulta de Còpia Simple de Poders Notarials
      • Consulta de Notaris i Notaries
      • Consulta de Subsistència d'Administradors d'una Societat

    Serveis de MUFACE:

    La Mutualitat de Funcionaris Civils de l'Estat, a través de la Plataforma d'Intermediació, posa a la disposició de tots els organismes públics:

      • Certificat i Consulta de dades d'Afiliació
      • Certificat i Consulta de dades Individual d'Abonament de Serveis
      • Certificat i Consulta de Prestacions de Pagament Únic

    Servei de l'Insituto Cervantes:

    L'Institut Cervantes, a través de la Plataforma d'Intermediació, posa a la disposició de tots els organismes públics el servei de Consulta de Qualificacions per a les proves de Coneixements Constitucionals i Socioculturals d'Espanya (CCSE) i Diplomes d'Español (DELE).

    Servei de la Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles: (CRUE)

    La CRUE, a través de la Plataforma d'Intermediació, posa a la disposició de tots els organismes públics el servei de Consulta de Dades de Matrícules Universitàries

    Per a més informació, consulte el catàleg de serveis en l'àrea de descàrregues o la documentació dels serveis.

    En tots els tipus de petició de dades es valida i a més amb ella es comprova si l'aplicació sol·licitant està autoritzada per a realitzar aquesta consulta. Si tot és correcte, SVD, tramitarà aquesta consulta, garantint la integritat i seguretat de la mateixa, i respondrà a l'organisme peticionari amb la verificació de les dades consultades.

    SVD a més registra totes les operacions realitzades, signant-les i segellant-les en temps per a garantir tant la integritat del missatge, com el moment en el qual aquesta petició s'ha realitzat.

    Descripció del procés d'intercanvi de dades, animació completa(Obri en nova finestra)

    Descripció del procés d'intercanvi de dades, versió ciutadà(Obri en nova finestra)

    S'incorporen constantment nous serveis de verificacióny consulta de dades.  Consulte la llista actualitzada en el Catàleg de Serveis disponible en l'Àrea de descàrregues.

    Requisits:

    Requisits per als organismes que desitgen prestar el servei:

    • Accés a la Xarxa SARA . En el cas de Comunitats Autònomes o Ajuntaments és necessari la signatura d'un conveni marque que es proporciona.

    • Sol·licitar l'alta de l'aplicació /usuari mitjançant el formulari de ‘Alta en el servei’.Descàrrega dels formularis en l'apartat Documents.

    • Els formularis han de remetre'ls signats electrònicament a Suport per a la seua tramitació, mitjançant el formulari Web d'obertura de sol·licituds de suport tècnic(Obri en nova finestra) , de la Plataforma d'Intermediació. És recomanable remetre'ls en format electrònic editable o que permeta copiar la informació del mateix, sobretot en cas que el document signat remès siga en paper (excepcionalment) o escanejat.

    Resultats:

    • Proporcionar un servei normalitzat, homogeni i segur de verificació de les dades personals per a tots els organismes.
    • Reduir les connexions de diferents organismes als organismes proveïdors de les dades
    • Simplificació en la gestió de la tramitació permetent la validació automàtica en línia.
    • Reducció del volum de papers a gestionar i emmagatzemar, evitant a l'any prop de 20 milions de fotocòpies de DNI i 10 milions de fotocòpies del certificat del padró.
    • Incrementar la col·laboració amb altres Administracions en la realització de tràmits.

    Avantatges:

    Avantatges per al ciutadà:

    • Simplificació de la paperassa. No necessiten adjuntar a la sol·licitud documents acreditatius de la seua identitat o de la seua residència.
    • Estalvi de temps. No es necessita obtenir el certificat d'empadronament ni fotocopiar el DNI.

    Avantatges per a l'administració

        • Disminució del volum de paper gestionat i emmagatzemat.
        • Simplificació en la realització dels tràmits.
        • Increment de la qualitat de les dades en evitar falsificacions, males lectures o errors ja que aquests són verificats o consultats directament per l'organisme competent.
        • Disminució del nombre de volants i certificats d'empadronament subministrats pels ajuntaments.

     

    Projecte cofinançat amb fons FEDER

    Notícies

    01 juny 2018

    Notable augment de les transmissions a través de la Plataforma d'Intermediació Desplegar acordeon

    Quasi 17 milions de transmissions s'han realitzat només en el primer trimestre de 2018.

    Més informació

    21 febrer 2017

    Ja està disponible un formulari d'alta genèric per a tots els serveis, excepte l'AEAT Desplegar acordeon

    Amb l'ànim d'agilitar la gestió i facilitar la tramitació d'autoritzacions s'ha procedit a unificar la sol·licitud d'autorització en un únic document que podrà utilitzar per als nous serveis que necessite consultar en la Plataforma d'Intermediació. 
     
    Aquest formulari genèric, que ha d'acompanyar sempre del nou Excel habilitat per a indicar els procediments administratius i la relació dels serveis per als quals sol·licita autorització en virtut d'aquests procediments. Si ja s'ha remès una vegada, no serà necessari tornar a remetre-ho llevat que hi haja un canvi enel  responsable de l'organisme. Periòdicament s'informarà als organismes perquè actualitzen aquesta informació. 
    D'aquesta manera, una vegada remès aquest formulari genèric signat, només serà necessari remetre l'Excel amb les noves autoritzacions sol·licitades
    (procediments i serveis) 
     
    L'objectiu és agilitar molt tota la gestió en el seu organisme en sol·licitar l'alta.
     
    En relació als serveis de l'AEAT és necessari mantenir l'actual específic tal com sol·licita el cedent.

    Aquests documents estan disponibles en el Portal d'Administració Electrònica (PAe)  http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd/descargas(Obri en nova finestra)  en l'apartat "Formularis i Procediments d'Autorització". 

     
    Li recordem que per a qualsevol aclariment o consulta pot dirigir-se al Centre d'Atenció a Integradors i Desenvolupadors (CAID) del MINHAFP en Creació de sol·licituds de Suport: 
    https://soportecaid.redsara.es/(Obri en nova finestra)

    12 agost 2016

    La plataforma d'Intermediació de dades supera els 70 serveis Desplegar acordeon

    Durant el primer semestre de 2016 s'han superat els 70 serveis disponibles en la plataforma d'intermediació de dades.

    Destaquen les incorporacions dels serveis de l'Institut Cervantes per a Consultar l'aptitud de sol·licitants de nacionalitat, de l'AEAT, d'Estar al Corrent d'Obligacions Tributàries per a Contractació amb el sector Públic amb incompliments genèric, sense finalitat específica, la Consulta de Condició de Becat del Ministeri d'Educació o la Consulta de Permisos d'Explotació Marisquera que actualment ofereix Galícia i esperem estendre a totes les CCAA amb costa.

    Esment especial mereixen els serveis de consulta del fitxer de Titularitats Financeres, tant per Intervinent com per Producte. Aquest fitxer és responsabilitat de la Secretaria d'Estat d'Economia i Suport a l'Empresa, i serà el SEPBLAC (Servei Executiu -Comissió de Prevenció del Blanqueig de Capitals i infraccions monetàries) l'encarregat del tractament. Els serveis estan en producció des del 5 de maig de 2016.

    Al Fitxer de Titularitats Financeres se li aplicaran mesures de seguretat de nivell alt en aplicació de la normativa de protecció de dades de caràcter personal. Tindran accés els jutges d'Instrucció, el ministeri Fiscal, les Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat, el CNI i l'AEAT. També s'han posat en preproducció els serveis de la DGT de Consulta de dades de Conductors, Vehicle i de documents d'un Vehicle. L'entrada en producció serà la primera quinzena de Setembre.

    Els recordem que per a sol·licituds de suport a través del Centre d'Atenció a Integradors i Desenvolupadors (CAID) del MINHAP ha d'utilitzar la url: https://soportecaid.redsara.es

    Per a més informació utilitze el PAE - Portal d'Administració Electrònica http://administracionelectronica.gob.es/pae/intermediacion http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd

    28 gener 2016

    El servei de IAE Governe Basc ja està disponible en la Plataforma d'Intermediació en producció Desplegar acordeon

    Ja està disponible  en producció el servei web d'integració en la plataforma SCSPv3  IAE Governe Basc.

    Per a més informació, consulte el catàleg de serveis en l'àrea de descàrregues o la documentació del servei.

    http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd ==> Àrea de Descàrregues ==> Catàleg de serveis(Obri en nova finestra)

    http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd ==> Àrea de Descàrregues ==>  Documents d'Integració, Exemples, Formularis d'Alta, WSDL i XSD(Obri en nova finestra)

    Li recordem que per a qualsevol aclariment o consulta pot dirigir-se al Centre d'atenció a Integradors i Desenvolupadors (CAID) del MINHAP en Creació de sol·licituds de suport: https://soportecaid.redsara.es/ayuda/consulta/caid

    07 octubre 2015

    Nou servei d'Estar Inscrit en el Registre Central de Personal (RCP) Desplegar acordeon

    El Servei d'Estar Inscrit en el Registre Central de Personal (RCP) a través de la Plataforma d'Intermediació del MINHAP, estarà disponible a l'entorn de Preproducció des de 19 d'Octubre  de 2015 i en Producció a partir del 26 d'Octubre.

     
    Per a més informació, consulte el catàleg de serveis en l'àrea de descàrregues o la documentació del servei.

     
    http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd ==> Àrea de Descàrregues ==> Catàleg de serveis(Obri en nova finestra)

    http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd ==> Àrea de Descàrregues ==>  Documents d'Integració, Exemples, Formularis d'Alta, WSDL i XSD(Obri en nova finestra)

    07 octubre 2015

    Nous Serveis de MUFACE Desplegar acordeon

    La Mutualitat General de Funcionaris Civils de l'Estat (MUFACE) del Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques, a través de la Plataforma d'Intermediació, posa a la disposició de tots els organismes públics nous serveis.

     Aquests serveis estaran disponibles a l'entorn de PRE-producció des de 19 d'Octubre  de 2015 i estaran disponibles en producció a partir del 26 d'Octubre .

     

    Per a més informació, consulte el catàleg de serveis en l'àrea de descàrregues o la documentació dels serveis.

    http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd  ==> Àrea de Descàrregues ==> Catàleg de serveis(Obri en nova finestra)

     

    http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd  ==> Àrea de Descàrregues ==> Documents d'Integració, Exemples, Formularis d'Alta, WSDL i XSD(Obri en nova finestra)

     

    07 octubre 2015

    Nou servei Justícia No Tenir Antecedents Penals Desplegar acordeon

    El Servei de Jusiticia de No Tenir Antecedents Penals a través de la Plataforma d'Intermediació del MINHAP, està disponible des d'avui 19 d'Octurbre, de 2016 en tots dos entorns.

    Per a més informació, consulte el catàleg de serveis en l'àrea de descàrregues o la documentació del servei.

    http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd ==> Àrea de Descàrregues ==> Catàleg de serveis(Obri en nova finestra)

    http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd ==> Àrea de Descàrregues ==> Documents d'Integració, Exemples, Formularis d'Alta, WSDL i XSD(Obri en nova finestra)

    06 maig 2015

    Disponible nou informe sobre consum de dades des de les CCAA. Desplegar acordeon

    L'eina d'indicadors indicadors DATAOBSAE   facilita l'accés a un conjunt d'indicadors que permeten analitzar la implantació i ús de l'Administració Electrònica i de les TIC en les Administracions Públiques.

    En l'apartat "Solucions per a les Administracions Públiques" poden consultar-se els principals indicadors públics relatius a la Plataforma d'Intermediació de dades. Dins d'aquest apartat, si punxem en "Transmissions de dades - SVD", ens apareixeran en la secció dreta de la pantalla diverses pestanyes que ens permeten visualitzar la informació de la plataforma tenint en compte diferents paràmetres. En la pestanya "informes" s'acaba d'incorporar un nou informe públic "Plataforma Intermediació resumeixen activitat. Àmbit CCAA" .

    En aquest informe, actualitzat diàriament, es pot veure el resum de la situació de les Comunitats Autònomes pel que fa al consum de dades dins de la plataforma d'intermediació. Aquest informe no inclou les dades referents al consum des de l'Administració General d'Estat ni, en general des de les Entitats Locals, atès que es focalitza en les sol·licituds realitzades des dels governs regionals.

    Per a l'anàlisi de la situació general es distingeixen dos principals indicadors, el nombre de transaccions realitzades des de cada govern regional i el nombre de transaccions realitzades per cada 100 habitants d'aqueixa Comunitat Autònoma. Amb aquest últim indicador es realitza una ponderació tenint en compte que el nombre de ciutadans als quins es presta servei condiciona el nombre de transaccions que siga necessari realitzar.

    08 abril 2015

    Engegada del Client SCSPv3 Cloud Desplegar acordeon

    Les AAPP de menys de 50000 habitatantes ja poden consultar les dades de la plataforma d'intermediació de dades mitjançant l'ús del client lleuger SCSPv3, en la seua modalitat de Cloud.

    Dins del procés de millora de la Plataforma d'intermediació de dades , i de les facilitats per a consumir els seus serveis, des del Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques s'ha posat a la disposició de les AAPP de menys de 50.000 habitants, el Client SCSPv3 Cloud, que es presta en manera servei, sobretot a Entitats Locals i diputacions.

    Aquest client permetrà, sense necessitat d'instal·lar cap programari, que totes les Entitats Locals que tinguen escassos recursos puguen consultar els serveis de verificació i consulta de dades de la plataforma d'intermediació de dades.

    L'Ajuntament de l'Oliva (Canàries) ha sigut el primer ajuntament a utilitzar l'aplicació CLOUD SCSPv3 del MINHAP. L'ajuntament del Corb de Sevilla també s'ha incorporat. Igualment s'està col·laborant amb la federació de municipis canaris per a incorporar a tots els municipis canaris.

    Més informació sobre la solució de la Plataforma d'Intermediació . En l'Àrea de Descàrregues en la carpeta "Formularis i Procediments d'Autorització" pot trobar els Formularis d'autorització per a Ajuntaments de menys de 50.000 habitants.

    Qualsevol dubte o problema serà atès pel Centre d'Atenció a Integradors i Desenvolupadors (CAID) del MINHAP a través de la URL https://soportecaid.redsara.es

    06 març 2015

    Migració dels serveis de Cadastre, Prestacions per Desocupació o Identitat a SCSPv3 Desplegar acordeon

    Dins del procés de millora de la plataforma d'intermediació de dades, s'han engegat els serveis de Consulta de dades Cadastrals, Prestacions per desocupació del SEPE i consulta i verificació d'Identitat sense dades de residència usant l'especificació de SCSPv3.

    Aquesta versió dels serveis, l'ús dels quals serà d'obligat compliment a partir de setembre de 2015, permetran un major control de l'ús dels mateixos, en integrar el control per procediment en el procés d'autorització, millorant les garanties en el procés de cessió de dades entre organitzacions. Els serveis afectats són:

    • Serveis de Cadastre
      • Consulta de dades Cadastrals per NIF i per Referència Cadastral
      • Certificació de dades Cadastrals
      • Descriptiva i Gràfica
      • Consulta per CSV
    • Serveis del SEPE
      • Situació actual de Prestacions per desocupació
      • Imports a data concreta
      • Imports per període
    • Serveis de la DGP
      • Consulta i verificació d'Identitat sense dades de residència.
    16 febrer 2015

    Ja estan disponibles en la Plataforma d'Intermediació en preproducció els serveis d'Identitat en V3 Desplegar acordeon

    Li informem de ja estan disponibles en la Plataforma d'Intermediació en preproducció els serveis de consulta i verificació d'Identitat en V3. La previsió de posada del servei en producció és a partir del dia 26 de Febrer de 2015.

    Li recordem que per a qualsevol aclariment o consulta pot dirigir-se al Centre d'atenció a Integradors i Desenvolupadors (CAID) del MINHAP en Creació de sol·licituds de suport: https://soportecaid.redsara.es/ayuda/consulta/caid(Obri en nova finestra)

     

    06 febrer 2015

    Ja estan disponibles en la Plataforma d'Intermediació en preproducció els serveis de Prestacions de SEPE en V3 Desplegar acordeon

    Li informem de ja estan disponibles en la Plataforma d'Intermediació en preproducció els serveis de SEPE en V3, Dades de Desocupació, Imports Actuals, Imports per període, i  la previsió de posada del servei en producció és a partir del dia 16 de Febrer.

    Li recordem que per a qualsevol aclariment o consulta pot dirigir-se a el Centre d'atenció a Integradors i Desenvolupadors (CAID) del MINHAP en Creació de sol·licituds de suport: https://soportecaid.redsara.es/ayuda/consulta/caid

    12 gener 2015

    El servei de Solvència ja està disponible en la Plataforma d'Intermediació en producció Desplegar acordeon

    Li informem que el cedent D.G. d'Assegurances i Fons de Pensions, ens ha comunicat que des del 09/01/2015 ja està disponible  en producció el servei web d'integració en la plataforma SCSPv3 de sol·licituds de Certificats de Solvència (Sol·licitud _asíncrona_).

    Li recordem que per a qualsevol aclariment o consulta pot dirigir-se a el Centre d'atenció a Integradors i Desenvolupadors (CAID) del MINHAP en Creació de sol·licituds de suport: https://soportecaid.redsara.es/ayuda/consulta/caid(Obri en nova finestra)

     

    07 octubre 2014

    Les CCAA comencen a publicar els primers serveis en la Plataforma d'Intermediació de Dades Desplegar acordeon

    Els serveis de consulta de dades de Discapacitat i Família nombrosa s'incorporen a la Plataforma d'Intermediació el passat 29 de Setembre, Junta de Castella i Lleó ha autoritzat que es realitzen consultes en producció de les dades de Família Nombrosa. Igualment, el Govern d'Aragó ha autoritzat al fet que es consulten les dades de Discapacitat. Després de la consulta al registre relatiu a l'Impost d'Activitats Econòmiques de la Hisenda Navarra, són els primers serveis de Comunitats Autònomes a estar a la disposició de la resta d'administracions públiques. Aquests serveis, estan en la llista dels més demandats i hi havia molta expectació per saber quan finalment podrien incorporar-se al catàleg de serveis de la Plataforma d'Intermediació de dades. Per a començar a consumir els serveis poden trobar els formularis de sol·licitud i documentació d'integració en l'àrea de descàrregues de la solució SVD en el Portal d'Administració electrònica http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd(Obri en nova finestra)

    16 juliol 2014

    Incorporació de 3 nous serveis de MUFACE Desplegar acordeon

    MUFACE ha incorporat 3 nous certificats al catàleg de serveis disponibles en la plataforma d'intermediació de dades.

    Certificat d'Afiliació 

    Certificat Individual d'Abonaments de Serveis 

    Certificat de Prestacions de Pagament Únic 

    La versió actual permet obtenir el certificat electrònic en format PDF. Es preveu que a mitjà termini s'incorpore una versió que retorne la informació en format XML estructurat, la qual cosa permetria la seua consulta automatitzada.

    Amb aquests, ja estan disponibles en la plataforma 42 serveis. En el primer semestre semestre de 2014 s'han realitzat 15.274.658 transmissions de dades, amb un estalvi benvolgut al ciutadà de 78.536.094 € 

    02 juliol 2014

    L'ONU lliura un dels prestigiosos premis UNPSA a la plataforma d'intermediació Desplegar acordeon

    El Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques rep de l'ONU el màxim reconeixement a nivell mundial de l'excel·lència en el servei públic per la seua innovació en Administració electrònica. La plataforma d'Intermediació de dades rep aquest reconeixement per impulsar iniciatives que milloren l'eficiència.

    Més informació

    04 febrer 2014

    Nous serveis consulta de Demandant d'Ocupació en la Plataforma d'Intermediació Desplegar acordeon

    El Servei Públic d'Ocupació Estatal, ha publicat dos nous serveis, a través
    de la Plataforma d'Intermediació.

    Els serveis de Consulta d'estar inscrit com a demandant d'ocupació a data actual i en una data concreta, les dades de la qual són gestionats per les CCAA, estan a la disposició de tots els organismes públics que ho requerisquen.

    Aquests serveis es troben disponibles en producció des del 31 de gener de 2014.

    Amb aquests nous serveis, la xifra total de serveis disponibles a través de la plataforma d'intermediació ascendeix a 36.

    Per a més informació, consulte el catàleg de serveis i la seua descripció en l'àrea de descàrregues o la documentació dels serveis.

    http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd   ==> Àrea de Descàrregues ==> Catàleg de serveis 

    11 setembre 2013

    Consulta a l'Agència Espanyola de Protecció de Dades sobre les formes de recaptar el consentiment Desplegar acordeon

    El passat mes de juny, l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, a petició del Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques, ha emès un informe relatiu a les formes de recomanades per a recaptar el consentiment  sobre les formes de recaptar el consentiment.

    Els detalls de la consulta, així com l'informe de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades es troben en el

    Per a més informació, consulte el catàleg de serveis en l'àrea de
    descàrregues o la documentació dels serveis.
    http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd  ==> Àrea de Descàrregues ==> Consulta a l'AEPD i informe sobre formules per a recaptar el consentiment del ciutadà.

    S'ha procedit a actualitzar els Manuals de Procediment Autorizacion Servei Verificacion Consulta Dades Residència i per a la resta de serveis.

    11 setembre 2013

    Nous serveis en la plataforma d'intermediació en PRE-producció Desplegar acordeon

    El Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social i el Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques, a través de la Plataforma d'Intermediació, posa a la disposició de tots els organismes públics el servei de consulta de "Residència Legal".

     

    Aquest servei es troba actualment disponible a l'entorn de preproducció. El servei ofereix l'estat de Residència d'un Estranger a Espanya, oferint informació sobre la condició de resident, o el tipus d'estada permesa, o si és familiar de ciutadà europeu.

     

    Aquests serveis es troben disponibles a l'entorn de PRE-producció des del juliol de 2013 i estaran disponibles en producció a partir del 15 de setembre.

     

    Per a més informació, consulte el catàleg de serveis en l'àrea de descàrregues o la documentació dels serveis.

    http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd  ==> Àrea de Descàrregues ==> Catàleg de serveis

    11 setembre 2013

    Nous serveis en la plataforma d'intermediació en producció Desplegar acordeon

    El Ministeri de Justícia, en concret els Registres Civils, a través de la Plataforma d'Intermediació, posa a la disposició de tots els organismes públics els serveis de Consulta de les Dades de Naixement, Mort i Defunció.

    La direcció general d'Assegurances del MINHAP ofereix a través de la Plataforma d'Intermediació,  als organismes públics els serveis de Consulta d'entitats asseguradores i reaseguradoras, mediadors d'assegurances i corredors de reassegurances, plans i fons de pensions i dades de solvència.

    Aquests serveis es troben disponibles en producció des del 4 de març de 2013.

    També estan disponibles els serveis de Residència Verificació de l'àmbit geogràfic i Consulta de residència amb data de l'última variació padronal i consulta de l'Impost d'activitats Econòmiques de la Hisenda Navarra

    Per a més informació, consulte el catàleg de serveis en l'àrea de descàrregues o la documentació dels serveis.
    http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd  ==> Àrea de Descàrregues ==> Catàleg de serveis

    29 juliol 2013

    Nova versió del portfolio de solucions SCSPv3 Desplegar acordeon

    S'ha publicat una nova versió del portfolio de solucions SCSPv3.

    La nova versió inclou múltiples funcionalitats noves.

    A nivell de Llibreries SCSPv3, s'afigen els esquemes corresponents als nous serveis incorporats en la plataforma d'intermediació, corresponents als serveis de Registres Civils, Naixement, defunció i matrimoni, de la DG d'Assegurances, com a Solvència.

    A nivell del Recobriment W SCSP, s'afig la possibilitat de consultar serveis sense enviar la documentació i el tipus de documentació del titular.

    A nivell d'Emissors SCSPv3, s'afig la possibilitat de rebre peticions sense la documentació i tipus de documentació del titular.

    En el Client Lleuger SCSPv3 s'inclou la possibilitat de consultar per tots els serveis indicats anteriorment, així com els nous que es vagen desenvolupant s'aniran incloent. Aquest client, s'ha millorat, implementant-ho amb tecnologia JSF que millora la usabilitat de l'aplicació, i ofereix noves millores tècniques, com la consulta automatitzada síncrona i asíncrona, consulta i gestió de peticions realitzades prèviament, etc.

    Totes les noves modificacions que es realitzen de l'aplicació Client Lleuger es realitzaran sobre aquesta última versió, per la qual cosa es prega encaridament als usuaris del client lleuger anterior a la 3.3.0, que procedisquen a planificar la migració dels seus aplicatius, posant-se en contacte amb el Centre d'Atenció a Integradors i Desenvolupadors (CAID) del MINHAP.

    La versió 3.2.X no permet la consulta dels serveis de Registres Civils entre uns altres.

    El termini previst de suport de les versions anteriors serà fins al 31 de desembre de 2013, no incloent-se noves funcionalitats sinó solament suport a incidències.

    21 març 2013

    Increment de l'ús de la Plataforma d'Intermediació de Dades en 2012 Desplegar acordeon

    L'ús de la Plataforma d'Intermediació de Dades durant el passat any
    2012 augmenta un 32,36% respecte a 2011, amb un increment del
    estalvi generat al ciutadà respecte al mateix període del 25,30%

    L'any 2012, la Plataforma Intermediació de Dades ha realitzat més
    de 22,6 milions transmissions vàlides de dades.
    Hi ha en producció 107 organismes i 143 aplicacions.

    S'ofereixen mes de 29 serveis síncrons i 25 asíncrons, de 13 cedents
    diferents.

    Les dades més significatives del projecte són:
    Nombre de proveïdors d'Informació (cedents): 13 si s'inclou
    Canvi de Domicili
    Nombre de Transmissions de dades: 22,6 Milions
    Estalvi benvolgut al ciutadà: 51 Milions d'Euros
    Nombre de Serveis: 54 (29 síncrons i 25 Asíncrons)
    Increment de TX de dades 2011-2012: 32,36%
    Increment de l'Estalvi en l'últim any: 25,30%

    Per a més informació sobre la Plataforma d'Intermediació de dades http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd(Obri en nova finestra)

    11 desembre 2012

    Servei de Consulta de Prestacions Públiques Desplegar acordeon

    L'INSS, a través de la Plataforma d'Intermediació, posa a la disposició de tots els organismes públics el servei de Consulta de les prestacions del Registre de Prestacions Socials Públiques i les d'Incapacitat Temporal i Maternitat. Aquest servei proporciona la següent informació en relació a les prestacions percebudes per un ciutadà a data actual:

    - Data de procés: Data en la qual es fa la consulta
    - Nom i cognoms: Nom i cognoms de la persona per a la qual es realitza la consulta
    - Codi i descripció de les prestacions percebudes
    - Import de la prestacions percebudes

    El servei es troba disponible en producció des del 10 de desembre de 2012.

    Per a més informació, consulte el catàleg de serveis en l'àrea de descàrregues o la documentació dels serveis.
    http://administracionelectronica.gob.es/recursos/pae_13444285167863748.pdf?iniciativa=212

    10 agost 2012

    Nova versió del documentode Integració de Cadastre disponible en Documents d'Integració, Exemples, Formularis d'Alta, WSDL i XSD. Desplegar acordeon

    S'ha alliberat la versió 1.8.11 del document d'Integració de Cadastre. El document es troba disponible en aquest portal accedint a la següent URL http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd i entrant en l'Àrea de Descàrregues.

    09 agost 2012

    Nou servei: Consulta de Prestacions Socials Públiques. Desplegar acordeon

    L'INSS, a través de la Plataforma d'Intermediació, posa a la disposició de tots els organismes públics el servei de Consulta de les prestacions del Registre de Prestacions Socials Públiques i les d'Incapacitat Temporal i Maternitat.

    El servei es troba actualment disponible a l'entorn de preproducció, i s'espera que estiga disponible en producció al llarg del mes de setembre.

    Per a més informació, consulte el catàleg de serveis en l'àrea de descàrregues o la documentació dels serveis.

    30 juliol 2012

    Norma Tècnica que regula el funcionament de la Intermediació de Dades Desplegar acordeon

    Amb data 26.07.2012 s'ha publicat en el BOE la:

    Resolució de 28 de juny de 2012, de la Secretaria d'Estat de
    Administracions Públiques, per la qual s'aprova la Norma Tècnica de
    Interoperabilitat de Protocols d'intermediació, que dóna suport legal
    a la Plataforma d'Intermediació de dades.

    BOE 26.07.2012 NTI de Protocols d'intermediació(Obri en nova finestra)

    Disposen de més informació en a l'apartat de Normes Tècniques de l'ENS (Obri en nova finestra)

    13 juliol 2012

    Nou Servei: Consulta de Nivell i Grau de Dependència Desplegar acordeon

    S'ha alliberat el nou Servei de Consulta de Nivell i Grau de Dependència que ofereix l'IMSERSO. Els documents i formularis es troben disponibles en aquest portal accedint a la següent URL: http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd i entrant en l'Àrea de Descàrregues.

    06 juliol 2012

    Formularis CAID Desplegar acordeon

    El 5 de juliol s'ha actualitzat la versió del formulari WEB de sol·licitud de suport tècnic al CAID.

    S'accedeix al mateix des del portal PAe-CTT mitjançant un enllaç situat en l'apartat d'Enllaços Relacionats   de les pàgines de serveis comuns i d'informació general de cadascun dels serveis als quals presta suport el CAID. També es pot accedir mitjançant l'enllaç https://valide.redsara.es/formularioscaid/irmenusolicitud.do

    Novetats principals:

    • S'inclou un alta prèvia d'usuari en el sistema, amb la finalitat de facilitar la creació de peticions posteriors.
    • Es pot aportar informació addicional a un cas ja obert directament a través del formulari, amb el nombre de tiquet, sense necessitat d'enviar correu electrònic.
    • En la pàgina del formulari disposen d'un enllaç al manual d'usuari per a sol·licitar suport tècnic.
    03 juliol 2012

     Nou Servei: Consulta de Nivell i Grau de Dependència Desplegar acordeon

     S'ha alliberat el nou Servei de Consulta de Nivell i Grau de Dependència  que ofereix l'IMSERSO. Els documents i formularis es troben disponibles en aquest portal accedint a la següent URL: http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd i entrant en el Àrea de Descàrregues.

    02 juliol 2012

    Nova versió del document d'Integració de Cadastre disponible en Documents d'Integració, Exemples, Formularis d'Alta, WSDL i XSD. Desplegar acordeon

    S'ha alliberat la versió 1.8.8 del document d'Integració de Cadastre. El document es troba disponible en aquest portal accedint a la següent URL http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/svd i entrant en l'Àrea de Descàrregues.

    05 març 2012

    Premi a la Plataforma d'Intermediació Desplegar acordeon

    La Plataforma d'Intermediació obté el premi al projecte referent en Interoperabilitat i/o Seguretat en l'Administració Central en la segona edició de CNIS 2012 celebrada els dies 22 i 23 de febrer

    Un any més es va procedir al lliurament dels Premis CNIS a les millors pràctiques en marcades dins dels EENN tant en Administració Pública i com privada. Vuit categories diferents i nou premiats van posar el fermall d'or a una nova edició de CNIS que va superar totes les expectatives amb més de mig miler d'assistents.

    El Premi al projecte referent en Interoperabilitat i/o Seguretat en l'Administració Central va ser per a la
    PLATAFORMA D'INTERMEDIACIÓ: SERVEIS DE VERIFICACIÓ I CONSULTA DE DADES del Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques.

    Tota la informació referent al congrés es pot consultar en www.cnis.es

    05 març 2012

    Llibreries SCSP 3.2.1 Desplegar acordeon

    La versió 3.2.1 de les llibreries ja ha sigut alliberada i està disponible per a la seua descàrrega. Incorpora nombroses novetats pel que fa a les versions anteriors, entre les quals destaquen les següents:

    - S'afig l'opció de generar un justificant PDF signat amb les dades de la resposta en les peticions realitzades.
    - Ara, és possible consultar les peticions realitzades per un usuari del client lleuger. Igualment, Es permet la recuperació d'una petició realitzada a través de la seua idPetició.
    - S'afig la possibilitat d'enviar peticions asíncrones en el client lleuger a través d'una plantilla excel, permetent l'enviament d'has 500 peticions per lot.
    - S'actualitza en servei de Renda, passant de la V2 a V3.
    - Se solucionen problemes de concurrència en el Recobriment.

    Pot accedir a aquestes llibreries com a usuari registrat del portal amb perfil d'administració en la URL http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/scsp

    11 gener 2012

    Nova versió de Llibreries SCSP para JAVA (versió 3.2.1) Desplegar acordeon

    S'ha alliberat la versió 3.2.1 de les Llibreries de SCSP para JAVA. La documentació i programari d'aquestes llibreries per a JAVA ja estan disponibles en aquest portal accedint a la següent URL http://administracionelectronica.gob.es/es/ctt/scsp i entrant en l'Àrea de Descàrregues com a usuari registrat amb perfil d'administració.

    04 octubre 2011

    Conferència sobre intercanvi de dades entre AAPP dirigida a Entitats Locals el pròxim 10 de Novembre Desplegar acordeon

    La Direcció general per a l'Impuls de l'Administració electrònica va a realitzar la primera conferència sobre intercanvi de dades entre AAPP dirigida a Entitats Locals.
    En la conferència es tractaran detalladament els aspectes més rellevants relatius a la Plataforma d'Intermediació: Serveis de verificació i consulta de dades, i a les aplicacions que la pròpia DGIAE posa a la disposició de les Administracions Públiques per a facilitar la interoperabilitat i l'intercanvi de dades.
    Per a més informació sobre l'esdeveniment pot contactar amb la Secretaria de la Divisió de Projectes d'Administració Electrònica en el correu sgprotec@seap.minhap.es o en el telèfon 912732461.
    Disposen d'un fullet explicatiu de les jornades, en la pestanya Àrea de Descàrregues "Fullet PI_SVD_Jornades IntercambioDatos_AAPP.pdf"
     

    04 març 2011

    Formulari Web de Sol·licitud de Suport Tècnic al CAID Desplegar acordeon

    • El 4 de març es posa en producció un nou canal per a l'obertura d'incidències amb el Centre d'Atenció a Integradors i Desenvolupadors (CAID). Als canals habituals de correu electrònic i telèfon s'uneix el del formulari WEB de sol·licitud de suport tècnic, al que s'accedeix des del portal PAe_CTT mitjançant un enllaç situat en el paràgraf de Contacte que apareix en la pestanya d'informació General del servei.
    • Aquest formulari conté les dades necessàries per a obrir una sol·licitud de suport: Nom de l'organisme, Persona de Contacte (Nom, Cognoms, telèfon i adreça de correu), Entorn afectat, Camp de text en el qual descriure els requeriments de l'Usuari i tres camps més que permeten annexar fitxers amb informació complementària com a ACL’s, Registre’s, etc… La sol·licitud es processa quan es prem el botó “Enviar per correu electrònic”.
    04 març 2011

    Servei de Verificació de Dades de Residència "estès" (INE) Desplegar acordeon

    Procediment d'Autorització de Consultes de Dades de Residència (Estès)

    • En el present document es descriu el procediment de sol·licitud d'accés a la consulta de les dades de residència a través de la Plataforma d'Intermediació, Servei de Verificació de dades de Residència Estès.
    • S'indiquen els requisits exigits per part del cedent i que vénen recollits en el formulari d'accés al servei.
    • Es recorda que el servei SVDR normal s'eliminarà pròximament.

    Documente Àrea Pública de Descàrregues:PI_Procediment_Autorizacion_Servei_Verificacion_Dades_Residència_20110208

    22 desembre 2010

    Servei de Consulta en Data Concreta TGSS en PRODUCCIÓ Desplegar acordeon

    Ja està disponible a l'entorn de PRODUCCIÓ el servei de consulta en Data concreta de TGSS.
    La Tresoreria General de la Seguretat Social ha posat a la disposició de les Administracions Públiques un Servei Web que permet l'obtenció d'un certificat d'Alta en Data Concreta d'obligacions amb la Seguretat Social (Servei Web d'Alta en Data Concreta versió d'Intermediació).
    El servei bàsicament consisteix que se li passa una data a TGSS per a una persona en concret, i TGSS respon si aquesta persona estava en Alta laboral per a la data sol·licitada.

    22 desembre 2010

    Obtenir descriptiva i gràfica i Consulta de béns immobles Desplegar acordeon

    La Plataforma d'Intermediació ofereix dos nous serveis de consulta del Cadastre: Obtenir descriptiva i gràfica i Consulta de béns immobles.
    Consulta de Béns Immobles. Mitjançant aquest servei s'obté informació de dades cadastrals d'acord a la Referència Cadastral introduïda o a través de la referència de polígon i/o parcel·la.
    Obtenir Descriptiva i Gràfica. Permet obtenir una certificació descriptiva i gràfica d'un immoble.
    Document d'integració en l'Àrea de Descàrregues: VAIG DONAR_PINT_Serveis_Mitjançats_v1_8_2.doc

    20 maig 2010

    Servei de Consulta en Data Concreta TGSS Desplegar acordeon

    Ja està disponible a l'entorn de Preproducció el servei de consulta en Data concreta.
    La Tresoreria General de la Seguretat Social ha posat a la disposició de les Administracions Públiques un Servei Web que permet l'obtenció d'un certificat d'Alta en Data Concreta d'obligacions amb la Seguretat Social (Servei Web d'Alta en Data Concreta versió d'Intermediació).
    El servei bàsicament consisteix que se li passa una data a TGSS per a una persona en concret, i TGSS respon si aquesta persona estava en Alta laboral per a la data sol·licitada.

    20 abril 2010

    Ministeri de Presidència en Tecnimap 2010 Desplegar acordeon

    Ministeri de Presidència en Tecnimap El Ministeri de la Presidència va assistir a les sessions de Tecnimap 2010 celebrades el passat 7-9 d'abril.

    26 març 2010

    Títols Universitaris i No Universitaris (M. Educació) Desplegar acordeon

    La Plataforma d'Intermediació ofereix dos nous serveis de consulta de dades dels Títols Oficials d'un ciutadà, aquests són:

    • El Servei de Verificació de Dades de Títols universitaris oficials (SVDTU)proporcionarà informació sobre els títols universitaris oficials atorgats a un ciutadà.
    • El Servei de Verificació de Dades de Títols No universitaris oficials (SVTNU) proporcionarà informació sobre la llista de títols no universitaris oficials obtinguts per un ciutadà.


    De moment es troben disponibles la titulacions obtingudes amb posterioritat a 1999.

    Aquests serveis podran ser utilitzats de forma automatitzada per les aplicacions que siguen adaptades per a incloure aquesta consulta.
    Documente Àrea de descàrregues: VAIG DONAR_SVDT_v1_8.pdf

    25 gener 2010

    Dades Cadastrals i Certificació Cadastral Desplegar acordeon

    La Plataforma d'Intermediació ofereix dos nous serveis de consulta: Consulta de les dades Cadastrals i Certificació Cadastral

    • Consulta Cadastral
    • Certificat de Titularitat.
    • Estar al Corrent de Deute amb l'AEAT per a Ajudes i Subvencions (AEAT)
    • La Plataforma d'Intermediació ofereix un nou servei per a comprovar si un ciutadà està al corrent de pagament amb l'AEAT per a la concessió d'Ajudes i  Subvencions.
    • Proveir al sistema SVD de la capacitat de facilitar informació relativa a l'estat de deutes tributaris pendents per a l'obtenció d'Ajudes i Subvencions atorgades a un ciutadà o empresa.

    Les dades del certificat seran proporcionats per l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT).

    Aquest servei podrà ser utilitzat de forma automatitzada per les aplicacions que siguen adaptades per a incloure aquesta consulta.
    Documente Àrea de descàrregues: DIGUES_SVDBS_v1_4.pdf

    08 gener 2010

    Premis 4th European eGovernment Awards 2009 SVD. Desplegar acordeon

    El Servei de Verificació de Dades ha sigut reconegut com a bona pràctica en el marc de la quarta convocatòria de premis europeus d'administració 2009( http://www.epractice.eu/en/awardsfinalists2009(Obri en nova finestra) ).

    31 desembre 2009

    Nous Serveis d'Intermediació de Dades Disponibles Desplegar acordeon

    S'han inclòs nous serveis de verificació de dades en la Plataforma d'Intermediació:

    • Prestacions i Situació de Desocupació del SPEE (Servei Públic d'Ocupació Estatal)
    • Títols Universitaris i No Universitaris (M. Educació)
    • El Servei de Verificació de Dades de Títols universitaris oficials (SVDTU)proporcionarà informació sobre els títols universitaris oficials atorgats a un ciutadà.
    • Servei de Verificació de Dades de Desocupació proporcionarà informació sobre el Certificat de l'última situació de prestacions.
    • Servei de Verificació d'Imports Actuals proporcionarà informació sobre el Certificat d'Imports de Prestacions percebuts Actuals
    • Servei de Verificació d'Imports per Períodes proporcionarà informació sobre el Certificat d'Imports de Prestacions percebuts en un Període determinat.
    • Servei de Verificació de Dades de Títols No universitaris oficials

    (SVTNU) proporcionarà informació sobre la llista de títols no universitaris oficials obtinguts per un ciutadà.
    De moment es troben disponibles la titulacions obtingudes amb posterioritat a 1999.

    Dades Cadastrals i Certificació Cadastral (D.G. del Cadastre)
    Consulta Cadastral
    Certificat de Titularitat.
    Estar al Corrent de Deute amb l'AEAT per a Ajudes i Subvencions (AEAT)
    Proveir al sistema SVD de la capacitat de facilitar informació relativa a l'estat de deutes tributaris pendents per a l'obtenció d'Ajudes i Subvencions atorgades a un ciutadà o empresa.
    Les dades del certificat seran proporcionats per l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT).

    05 desembre 2009

    Desocupació del SPEE (Servei Públic d'Ocupació Estatal) Desplegar acordeon

    La Plataforma d'Intermediació ofereix tres nous serveis de consulta de dades de la Prestació de Desocupació d'un ciutadà, aquests són:

    • Servei de Verificació de Dades de Desocupació proporcionarà informació sobre el Certificat de l'última situació de prestacions.
    • Servei de Verificació d'Imports Actuals proporcionarà informació sobre el Certificat d'Imports de Prestacions percebuts Actuals
    • Servei de Verificació d'Imports per Períodes proporcionarà informació sobre el Certificat d'Imports de Prestacions percebuts en un Període determinat.

    Aquests serveis podran ser utilitzats directament de forma automatitzada per les aplicacions que siguen adaptades per a incloure aquesta consulta.
    Documente Àrea de descàrregues: VAIG DONAR_SVDP_v2_7.pdf

    17 febrer 0105

    Ja estan disponibles en la Plataforma d'Intermediació en preproducció els serveis d'Identitat en V3 Desplegar acordeon

    Li informem de ja estan disponibles en la Plataforma d'Intermediació en preproducció els serveis de consulta i verificació d'Identitat en V3.

    La previsió de posada del servei en producció és a partir del dia 26 de Febrer de 2015. Li recordem que per a qualsevol aclariment o consulta pot dirigir-se al Centre d'atenció a Integradors i Desenvolupadors (CAID) del MINHAP en Creació de sol·licituds de suport:  https://soportecaid.redsara.es/ayuda/consulta/caid(Obri en nova finestra)

    Subscripcions

    En aquesta àrea podrà donar-se d'alta per a rebre les notificacions de canvis que es realitzen en notícies, documents o fòrums relacionats amb la solució.

    PAe - Gestió de Subscripcions

    Els camps amb asterisc * són obligatoris. S'ha de marcar almenys una de les copiones de subscripció (Notícies, Documents o Fòrums) i indicar el correu en el camp de text indicat per a l'alta o la baixa de subscripció.

    Introduïsca l'email amb el qual desitja rebre les notificacions de la solució.
    Introduïsca l'email per a donar-se de baixa de la subscripció.

    De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, li informem que les seues dades formen part d'un fitxer automatitzat titularitat del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública, el qual es compromet al compliment de les seues obligacions de secret, confidencialitat i no cessió a tercers sense el seu previ consentiment. Vostè podrà exercir en qualsevol moment els seus drets d'accés, rectificació i cancel·lació.

    La informació sobre usuaris subscrits serà compartida amb l'organisme responsable de la solució a la quin s'està subscrivint únicament a l'efecte de gestió de la solució i comunicació.

Responsable