Webgune hau itzulpen automatikoko software batek itzuli du, eta ez du ondoren inork gainbegiratu. Informazio gehiago hemen: esteka. Ezkutatu
content _ mod _ accesskey
-

Egoitza eta - prozedurak Gestión-e SARTU

  • Izen Laburra:
    SARTU
    Laburpena:
    Herritarrek administrazio espedienteak ere SARTU - -, plataforma modular bat da hiru osagai nagusi ditu: bata sede-e; kudeaketa osoa elektronikoki tramitatzeko espedienteak bertan hasi dira; tresna horiek administratzeko eta ezarpenak, eta edukien kudeatzailea den editore bat du bere egoitzan formularioak.
    Norentzat:
    Edozein Herri Administraziotan
    Erakunde arduradunak:
    Funtzio Publikoko ministerioa
    Funtzio publikoaren estatu idazkaritzako
    Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia
    Nola erabili:
    Sareko azken erabiltzailearentzako zerbitzuak, Produktua instalagarria, sareko aplikazioetan (bezeroa sar Zerbitzua

    Kontaktua:

    Demoa IKUSI

    Demoa IKUSI al proba-eremua sartzeko eska dezakezu, hemen aurkituko duzu formularioa bete ondoren: http: / / / / / ssweb.seap.minhap.es accedademo laguntza. Tipo eremuan, jarri: "acceda-demo sartzeko eskabidea".

    Ingurune honetarako sarbidea sarera konektatzeko eskatu Demoa Alegia.

    Kontaktua

    Oro har, edozein kontsulta edo eskaera EGIN dituzten lotuta:

    http: / / / / / ssweb.seap.minhap.es laguntza hartzen.

    Konponbide-mota:
    Iturri irekiko aplikazioa
    Disoluzioaren egoera:
    Ekoizpena
    Lege eremua:
    Estatua
    Arlo teknikoa:
    Izapidetze elektronikoa, sistemen eta zerbitzuen kudeaketa, zerbitzu horizontalak dira AA.PP, webguneak, eta herritarren arreta egoitzak irudian.
    Arlo funtzionala:
    Administrazioa
    Lizentzia:
    EUPL (European Public License)
    Elkarreragingarritasuna maila:
    Teknikaria
    Programazio-lengoaia?
    PHP, Web Zerbitzuak
    Sistema eragilea:
    Linux, Windows,

    Deskribapena

    Herritarrek administrazio espedienteak ere - SARTZEN da - plataforma modular erraz ematen du:

    1. Egoitza elektroniko bat osatua eta edukien kudeatzailea konfiguratzeko.
    2. Prozedura administratibo elektroniko batek kudeatzen ditu (eskaera espedienteak hasi eta herritarren aldetik eskakizun eman arte, jakinarazpenak, ebazpenak, etab. (bideratzailea aldetik.
    3. Tresna eta prozedura horiek egitura erraz sortzeko eta editatzeko inprimaki propioak eta erabiltzaileen kudeaketa.

    Plataformaren egituran SARTU hurrengo irudian ikus daiteke.

    ERABILI egitura

     

    Sede-e ikuspegitik, herritarra bere Eskaera, espediente elektronikoak ERABILTZEN has dezake, haren egoera kontsultatu (nola nirea?), jakinarazpenak eta abisuak jasotzea ere egoitzan egoteko txostena posta elektronikoz tramitatzeko.

    Espedienteen izapidetze osoa SARTU Bideratzailea erabiltzaileek espedienteak kudeatzea, isiltasun alegia, eta kudeatu egin behar dira jakinarazpenak eta komunikazioak bidaltzea, espedientea dagokion dokumentazioa kudeatzea. irudian, remitirla beste unitate batzuetara, espedientea artxibatzea.

    Bestalde, kudeatzailea, Egoitza eta prozedurak, prozesu edo prozedura administratiboei SARTU administratzaile berriak sor ditzakezu inprimakiak diseinatzen dituzte haien parametroak eta herritarrekiko elkarrekintza. Gainera, eduki guztia kudeatzeko gai izango da dagokion egoitza elektronikoaren bidez ere, oharrak, albisteak, erremintak, informazioa, etab.

     

    IKUSI zuten ez erabiltzea

    JOAN azkar eta malgua ezartzeko diseinatuta dago, erakunde bati dagozkion prozeduretan, eraginkortasuna hobetu eta horrela papera erabiltzea, izapide administratiboak egin eta benetako administrazio digitala.

    Hizkuntza hauek erabiltzeko eskubidea betetzen laguntzen du (urteko herritarrak administrazioarekin elektronikoki, eta jarduera guztietan administrazio erakundeen / legearen 39. bete arte.

    Gainera, erakundeen arteko eten digitala murriztea da helburua, zerbitzua eskaintzen duena eta egoitza elektronikoa abian jartzeko kudeaketak dituen prozedurak, azkarrago eta kostu baxua eta ahalegin txiki batekin.

    Etapen bidez erabiltzeko (bizi-zikloaren analisia espedientea prozedura hori hobetzen laguntzen du, eskaera orria, fluxuak eta egoerak ebazpen ereduak definitzea.

    Hala ere, aplikazio horien erabilera enpresentzat pentsatuta dago eta intuitiboa izapidetze administratzaile gisa.

    Ez da AURKITU modularra eta malgua; gehienak konfigura eta erabil edo erakunde bakoitzak funtzio berariazko baldintzen arabera: ordezkaritza, artxibatu, isiltasuna, edizioa, eskaeraren izapideen egoera, etab.

    Halaber, web zerbitzuen bidez esportazioaren funtzioak dituzten aplikazio batera sartzen laguntzen du, bai inguruan sarrera eta irteera, disparadoreak espedienteak kudeatzeko prozesuen bidez gauzatzea.

     

    Hornidura berriak SARTU

    • Iturburu-kodearen banaketa (horretarako, erakundearen bulegoetan jartzeko lanak. hala, IKUSI Nahi baduzu, egizu: iturburu-kodea Deskargak atalean eskuratu irudian.
    • Zerbitzu edo hodeian Cloud eredua, jasotako azpiegituren SGAD ere. horrela Nahi baduzu, mesedez, segitu jarraibideei Buruzko dokumentuan SARTU hodeian Goiko atalean eskuratu Deskargak.

     

    Proiektua, FEDER funtsak kofinantzatua

    Albisteak

    2018. martxoa.

    Egoitza elektronikoa erabiltzeko aukera SARTZEN AIREF erabiltzen Akordeoia hedatzea

    La - Zerga Agintari Independentea (AIREF) helburua da bermatzea finantza publikoen iraunkortasunerako, eta eraginkortasunez betetzeko herri-administrazioek 135. artikuluan jasotako urteko aurrekontuaren egonkortasun printzipioa espainiako konstituzioan.


    Arautegia betetzen zuten horrela, duela hilabete batzuetatik hona, erakunde horren egoitza elektroniko bat du, konponbidea ezarri dela bermatuta. SARTU hodeian modalitatean . Hala, herritarrekiko harremana errazteko elektronikoa ere (pertsona fisikoak edo juridikoak), AIREF espedienteak tramitatzeko aplikazio oso bat du. Era berean, administratzaileari aukera prozedura, argitaratu berri duen konfigura dezakezu formulario espezifiko eta prozedurak, erraz eta garatu gabe.


    4.1 Bertsioa erabiltzen ari BADA, egoitza elektronikoa hodeiaren. hala ere, zerbitzua Cloud badira, eskaera SARTU diren funtzionalitate berriak eta hobekuntzak sartu dira, aldian-aldian.

    Sakatu esteka honetan dagoen ikusteko Sede-e AIREF. (Leiho berri batean Irekitzen Du) .

    2007ko urriaren 09an

    3.6 Bertsioa deskargatzeko erabilgarri DAUDE EUPL lizentziarekin Akordeoia hedatzea

    JOAN plataformara – Egoitza eta prozeduren kudeaketa elektronikoa - hala behar denean, AA.PP. jartzen da, eta produktu edo zerbitzu gisa (erakundearen instalagarria hodeian azpiegituretan.

    Azpiegitura instalatzeko, dagozkienak, iturburu-kodea lizentziarekin banatzen da EUPL SARTZEKO moduan, bertan ezarritako baldintzak errespetatuta, deskarga egin duen erakundea izatea beren behar berezietara egokitzeko eta / edo konpontzeko horizontala, behar izanez gero.

    Duela gutxi, bertan eskura jarri da. Deskarga-eremua atari honetan administrazio elektronikoaren soluzioa (PAE) (Leiho berri batean Irekitzen Du) berria: paketea 3.6 baino bertsio dagokion iturburu-kodea, plataformaren lanak lizentziarekin EUPL ikus 1.1. hobekuntza Ugari, 3.6 bertsioan eta funtzio nagusia ere BADA, eta integrazioa Ordainketa pasabidea (Leiho berri batean Irekitzen Du) tasak ordaintzeko telematikoa.

    2007ko abuztuaren 3a

    Guardia zibilaren zuzendaritza nagusiaren beste Egoitza elektronikoan SARTU hodeian buruz Akordeoia hedatzea

    Guardia zibilaren Zuzendaritza berria martxan jarri du Egoitza elektronikoan, hala nola SARTZEN da hodeian Multiegoitza.

    3.6. - Egoitza berrira JOAN da bertsioaren gainean daude eta funtzio nagusia, ordainketa pasabidearen bidez txertatzea tasak ordaintzeko bide. SARTU Honekin egoitza, Guardia zibilaren zuzendaritza da beste izapide elektronikoak herritarren esku jarri baino lehen, aurrera eramaten zuzenean. Besteak beste, lizentziak eta baimenak barne - 28. egoitza berriaren armak, lehergailuak, instalazioen segurtasuna, kartutxoak eta piroteknia, segurtasun pribatua, etab.

    Esan, bestalde, beste instantzia batean SARTZEN ari Guardia zibilaren azpiegituretan (IKUSI ondorioz), tramitatzen den barne-prozedurak.

    Egoitza berria eskuratzeko, Guardia zibilaren zuzendaritza... hemen .

    2007ko martxoaren 22a

    CERVANTES Institutuak abian jartzeko proposamena ontzat HARTZEN du egoitza. Akordeoia hedatzea

    SARTU zen honako zerbitzu edo aplikazio guztiak eskura izan duen AA.PP. horizontalak, modulu moduan diseinatuta, hiru osagai nagusi daude: bata, egoitza elektronikoa; hasitako espedienteak izapidetzeko kudeatzaile bat erabat egoitzan, eta tresna horiek administratzeko eta ezarpenak, eta edukien kudeatzailea den editore bat diseinatzen du berak eta formularioak.

    IKUSI zerbitzu gisa eskaintzen da hodeian (Cloud SARTZEN) nahiz erakunde interesatuak azpiegiturak ezartzeko aukera ere (iturri irekiko da.

    D duela hilabete batzuk esde, Cervantes Institutua egoitza elektroniko bat, tramitatzeko aplikazio bat dago martxan, inguruko instantzia bat ezarri dela. Cloud SARTU .

    Duela gutxi, eskaera egin den eguneratzea IKUSI azken bertsioa (ikus 3.5ekuazioa) horrek, besteak beste, hobekuntzak sartu dira zerbitzuarekin Notific@ osatua, eta egoitza elektronikoan responsive diseinatzea.

    Cervantes Institutua (Sede-e eskuratzeko. hemen .

    azaroaren 24an.

    Plataformaren zerbitzuarekin Notific@ SARTU txertatzeko Akordeoia hedatzea

    3.5 Funtzio baten bertsio nagusi HARTZEN ditu, plataformaren Notific@ zerbitzuarekin integratzea da. Integrazio hori posible egiteko, administrazio prozedura bakoitza definitu eta konfiguratu BADA, :

    1) Bidaltzeko aukerak parametrizatzea: Herritarraren Karpeta SARTU eta - kanala Sede-e jakinaraztea; derrigorrez DEH; boluntario DEH posta-bidalketa, etab.), atzerapen egun eskura jartzeko DEH bidez edo posta bidez, jakinarazpenak egiteko epea iraungita, erakunde igorlea, etab.

    2) Notific@ aipatuz, kudeaketa moduluan SARTU, eta igortzen diren jakinarazpenen espedienteen tramitazioan parte gisa (errekerimenduak, ebazpenak, jakinarazpenak edo komunikazioak beste).


    3) Egiteko dauden jakinarazpenen Kudeaketa, eta rehusadas berri (espresuki edo iraungitze epea).


    4), Eta sartu irudian Agertzen jakinarazpenaren edukia, eremu edo Nire Jakinarazpen horren bidez (Sede-e Espedienteak. Hala, jakinarazpenen eta estatuaren arteko Notific@ aldaketak SARTUZ.

    urriaren 28an.

    SARTU Responsive, bertsio berria diseinatzea Akordeoia hedatzea

    3.5 Bertsio ditu bidean SARTU da, besteak beste, berrikuntza, diseinu Responsive interfazearen modulua (Egoitza elektronikoa.

    Gaur egun, gailu mugikorrak erabiliz gero etengabe hazi da interneten nabigatzeko. Hori dela eta, lana egin eta berriz sartu Responsive gaitasun horri esker, bistaratzeko, JOAN Sede-e egokia ezarri, edozein gailu sartzean (herritarrak erabili (mugikorrak, tabletak, etab.), nabarmen hobetzen da (erabiltzailearen esperientzia izan daitekeen web eta malgua.

    Azken bertsio berria zabaldu egin den eskaera orrian SARTU duela Estatu idazkaritzak Administrazio egoitza elektronikoan (SEAP). (Leiho berri batean Irekitzen Du)

    uztailaren 19an.

    Unedeko Sede-e 3.0 bertsioaren eguneratzea ere SARTU Akordeoia hedatzea

    La Unedeko Sede-e azken bertsioa dagoeneko erabiltzen SARTU 2.5 bertsioa eguneratzeko, habiéndose, oraindik ere 3.0 .

    Unedek nola SARTZEN da plataforma erabiltzea hodeian zerbitzua bere Sede-e inplementatzen duena, eta, aldi berean, esker oso bat eta administrazio espedienteak kudeatzen dituzten elektronikoki tramitatzeko prozedura.

    3.0 Bertsioaren parte HARTZEN hainbat berrikuntza horien artean, honako hauek daude:

    • Sarrerako ontzia, izapidetze berria, iragazki prozeduraz, Esparru eta egoera
    • Espediente eremuen artean aldatzeko aukera, zaintza partekatua edo aldatzeagatik izapidetzea
    • Loturak (lotura) espedienteak
    • Isiltasun urteko kudeaketa hobetzea
    • Txertatu forma HARTZEN kanpoko firmadas-e ebazpenak (aukeran, SARTU edo gehiago sinatu den moduan Tramitatu bidaliz. irudian, barne)
    • Oinarrizkoa.


    Hemen aurkituko duzu, unedeko Sede-e ohiko ( http: / / / sede.uned.es ).

    2004ko urtarrilaren 13a

    SARTU berriz kodea ( Akordeoia hedatzea

    Modernizazioko Zuzendaritza, administrazio eta Prozedura horiek aplikatzea du Administrazio elektronikoa bultzatzeko eragile hori erabiltzeko aukera SARTZEN dira.

    SARTU gabe uzteko baimena jaso duten iturriak EUPL aukera pertsonalizatu egin zituzten herri administrazioei edo produktua.

    Iturburu-kodea eta instalatzeko jarraibideak daude (forjaketa bitartez, proiektua CTT (SARTU: http://forja-ctt.administracionelectronica.gob.es/web/acceda (Leiho berri batean Irekitzen Du)

    2011ko urriaren 5a

    - 1.0 Bertsio berria Sartu Akordeoia hedatzea

    Eskura jarri nahi da administrazio guztien bertsio berrian sartu, eta egoitza elektronikoaren kudeatzailea. ogasun eta herri administrazio sailak garatutako sinatuta.

    Bertsio berrian, modularitatea da, are gehiago azpimarratu du aplikazioak, integrazioa eta web zerbitzuen bidez, erakunde bakoitzaren kanpoko azpisistemak erraz integratzen da. Horrela ezin Bada erabili, oro har, beraien funtzionaltasun osoa edo modulu espezifiko bat erabil daiteke, edo behar beste plataforma ez daitezen.

    Horrez gain, aplikazioa hobetzeko erabiltzean, bildutako esperientzian oinarritzen da, ogasun eta Herri Administrazioen ministerioak erakundeen ordezkaritza eta Subdelegaciones guztiekin, jaurlaritzaren lehendakaritzako Ministerio, atzerri ministerioa, defentsa ministerioak. Beraz, erabilerak zenbaki oso ezberdinak jaso dira.

    Nabarmentzekoak dira bertsio honetan erabilgarri dauden zenbait funtzionalitate berriak:

    Kudeaketa hobetzea

    • Kanpoko zerbitzuak erabiltzeko edo kontsumitzeko aplikazioekin lotuta gelditu aplikazio batzuek.
    • Aplikazioarekin integratzea Sinaduren karpeta ogasun eta herri administrazio ministerioa (irudian, Tramitatu eta ebazteko kanpoko dokumentuak bidaltzeko moduan goi-mailako kudeatzaileak eragiketa guztiak bertan sinatu egin ditzaten.
    • Baliabideen kudeaketa berriak (erabiltzaileak, goiburuak, txantiloiak, etab.) zentralizatuta kudeatzeko prozedurak, administratzaileek.
    • Espedienteen kudeaketa eta irudiak jaso duen pertsona fisikoek edo juridikoek, edo interesdunak).

    Diseinua hobetzea

    • Diseinu berria: erabilgarriago, azkarra eta tramitatzeko erraza erabiltzeko backend alegia.
    • Kategoriak, Sistema dinamikoa - barnekoak zein kanpokoak.
    • Pertsonalizatu goiburuak sistema berria dokumentu.

    Hobekuntza Teknikoak

    • MVC (framework bertsio berria (Zend 1.11.1)
    • ORM datu-eredu bat erabiltzea erabiliz (1.2 Doctrine)
    • Fitxategi guztiak zentralizatzeko erabiltzen duten espedienteak modulu bidez konfigura ditzakezu. dokumentuak kudeatzeko sistema Erabil dezakezu kanpoko

    Nabarmentzekoa da bertsio honen garapenean parte hartu du (atzerri arazoetako ministerioaren ardura dela funtzio horietako batzuk garatzea.

    2010 azaroa 01

    - Egoitza elektronikoa egiteko Prozedurak - sartu Akordeoia hedatzea

    Lurralde politika eta administrazio publikoko Ministerioak abian jarri zuen joan den martxoan SARTU bere egoitza elektronikoaren aplikazioa erabiliz horretarako oinarritzat hartuta garatutako sistema LAMP ministerioak berak (linux, apache, php mysql eta). kasu horietan Erabiltzen dira produktu horiek hainbat iturri irekiko den organismo askotan doan obtenerse ezarri baino zenbait irtenbide kostuarekin.

    Lurralde politikako ministerioak ematen dituzten organismoak, kodea aplikatzeko utilizarla. Izan ere, 2010eko martxoaren 1ean jaso dira, eta zenbait erakundeen lagatzeko eskaera aplikazioa (Defentsa ministerioa, Kanpo arazoetako ministerioa, IMSERSO eta Lehendakaritza Ministerioa). eskari Hori dela eta, laguntza ematea azpiegitura bat sortu nahi da, eskaera berriei eman ditzakeen aplikazioak, autonomia-erkidegoei eta TEAK ere hartzen ditu.

    Gaur egun ekoizpenean dago instalatuta eta zerbitzua ematen Bada ere, bertan herri administrazioen ministerioa (Ministerio eta lehendakaritzako kanpo gaietako ministerioan. Hala, IMSERSO eta defentsa ministerioak aurreikusi denez, laster Sartuko dira instalatu. izan ere, bi erakundeek, dagozkien lanak egiten ari dira, eta dagozkion Erregistroak txertatzeko aplikazioak kudeatzea.

    Harpidetzak

    Arlo honetan alta eman dezakezu jakinarazpenak jasotzeko egiten diren aldaketen berri, dokumentuak eta konponbidea duten foroak.

    - Harpidetzak kudeatzeko PAe

    Izartxoa duten eremuak derrigorrezkoak dira. 'Hautatu behar duzu gutxienez, harpidetzeko copiones irudian (Albisteak, Foroak edo Dokumentuak) zein mezua testu-eremuan alta emateko edo baja adierazten direnean.

    Idatzi helbide elektronikoa, bertan jakinarazpenak jasotzeko instalazioa.

    * Izan ere, nire baimena ematen dut, datu pertsonalak erabili ahal izango dira, Estatuko sektore publikoa; PAe atarian (administrazio elektronikoaren Ataria) eta informazio - eta haiekin lotutako zerbitzuak jasotzeko.

    Harpidetza elektronikoa sartu baja emateko.
Arduraduna